سیاوش محمودی : بدون بارش باران در خیلی از نقاط شهر بالازدگی فاضلاب داریم

سياوش محمودي : بدون بارش باران در خیلی از نقاط شهر بالازدگی فاضلاب داریم

سیاوش محمودی گفت: مشکلات بسیار زیاد است و از کلیات طرح جامع فاضلاب تنها ۴۰ درصد اجرا شده است، نمی توانم تضمین کنم که مشکل آبگرفتگی نخواهیم داشت.
رئیس شورای شهر اهواز در گفت وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر بدون بارش باران، در خیلی از نقاط بالازدگی فاضلاب را داریم.
سیاوش محمودی با عنوان شرایط را خوب نمی بینم گفت : اگر وضعیت به همین ترتیب ادامه داشته باشد، قطعا مشکلات عدیده ای خواهیم داشت.
وی با اشاره به تصویب طرح ضربتی دفع آب های سطحی در شورای شهر پنجم، افزود: براساس این طرح تقسیم کار بین شرکت آب و فاضلاب و شهرداری صورت گرفت که در این طرح بالغ بر ۱۴۲ پروژه تعریف شده و بیش از ۸۵ الی ۹۰ درصد پیشرفت داشته و برخی نقاط به دلیل اجرای طرح جامع فاضلاب کار نشده است.
رئیس شورای شهر اهواز دادمه داد: طرح جامع فاضلاب اهواز توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا می شود و اکنون در منطقه ۳ شهرداری درحال کار می باشد. همچنین قرارگاه خاتم الانبیا قول داده که در بحث ایستگاه های پمپاژ فاضلاب به آبفا کمک کند.
وی طرح سوم دفع آب های سطحی را طرح علاج بخشی خواند و توضیح داد: طرح علاج بخشی توسط شهرداری و آبفا انجام می شود که پس از طرح ضربتی آغاز شد. در این طرح ۸۸ نقطه جدید شناسایی شد. به طور مثال یکی از عمده مشکلات آبگرفتی در منطقه ۶(کوی علوی) خیابان فرحانی است که با مشارکت شهرداری و آبفا، اصلاح شبکه به طول ۷۰۰ متر درحال انجام و تاکنون ۶۰ الی ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.
محمودی با اشاره به همکاری دستگاه ها تصریح کرد: مشکلات بسیار زیاد است و از کلیات طرح جامع فاضلاب تنها ۴۰ درصد اجرا شده است، نمی توانم تضمین کنم که مشکل آبگرفتگی نخواهیم داشت. امیدوارم آبگرفتگی مانند سال های قبل مردم را گرفتار نکند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین