جناب آقای رئیسی با دستمال کثیف نمی توان شیشه کثیف را تمیز کرد ؛ آیا ورژن رئیسی امروز با رئیسی قوه قضاییه فرق کرده است؟!

جناب آقاي رئيسي با دستمال كثيف نمي توان شيشه كثيف را تميز كرد ؛ آيا ورژن رئيسي امروز با رئيسي قوه قضاييه فرق كرده است؟!

علیرغم اجحاف ها و ستم هایی که دولت غرب گرای روحانی به ملت کرد این مردم مظلوم اما حامی ولایت پای صندوق ها آمدن و در گاماول مشت محکمی به استکبار جهانی زدند و در گام دوم به آیت الله رئیسی رای دادند که بگویند از ظلم، فساد، گرانی، بیکاری جوانان،بی بندباری، خیانت و ترک فعل مسئولان و هزاران مشکل دیگر خسته شدند.

درست است ویرانی هایی که حسن کلید ساز بوجود آورد با یکی و دو سال درست نمی شود اما آقای رئیس جمهور، مردم تا الان همهچیز را تحمل کرده اند به غیر از ماندن مدیری دولت قبلی که وضعیت اسفناک امروز را رقم زده، جناب آقای رئیسی قرار بود به خائنین ومدیرانی که در حق این مردم شریف کوتاهی کردن یک ثانیه هم امان ندهی!

دولت اصلاحات و آقای روحانی یک روز هم به مخالفان تفکرشان امان ندادند ولی تعلل کابینه شما (مخصوصا در استان خوزستان) دربرکناری مدیران و فرمانداران مساله دار، ناتوان و ضعیف غیر قابل بخشش است.

جناب آقای رئیس جمهور، با دستمال کثیف نمی توان شیشه را تمیز کرد، با فرد ضعیف و ناتوانی که با رانت و پارتی بازی، مدیر یافرماندار شده نمی شود استان و شهر را اداره کرد.

از دید این حقیر و برخی صاحب نظران، کوتاهی در برکناری مدیران مساله دار و ضعیف؛ ترک فعل محسوب می شود و اگر بزودیاتفاقات مثبتی در کشور و مخصوصا خوزستان صورت نگیرد مردم آن را به حساب شما و دولتتان می گذارند!

در استانی مثل خوزستان که همه چیز دارد از نفت گرفته تا آب، کشاورزی، سد، پتروشیمی، کارخانجات، معدن وولی مردمانشبخاطر سوء مدیریت، خیانت و کوتاهی برخی مدیران در فقر، بدبختی و فلاکت زندگی می کنند تعلل و تاخیر در برکناری مدیران وفرمانداران ناتوان دولت قبل از سوی شما و استاندار به قول خودتان ویژه خوزستان گناهی نابخشودنی محسوب می شود البته باکمالاحترام احساس مکنیم ورژن فعلی شما با ورژن رئیسی قوه قضاییه فرق می کند!

جناب آقای رئیس جمهور، استاندار ویژه ای که در خوزستان منصوب نمودید بخاطر تعلل در برکناری مدیران و فرمانداران ضعیف ومساله دار، خون به دل دلسوزان انقلاب و جریان حزب اللهی کرده است البته اقدامات تحسین برانگیز و انقلابی مدیرعامل سازمان منطقهآزاد اروند در عزل مدیران فشل و ناکارآمد و انتصاب نیروهای جوان جریان حزب اللهی را متفاوت می دانیم.

در پایان این نکته را خدمت رئیس محترم جمهور و استاندار ویژه خوزستان! عرض میکنم اگر در آینده نزدیک تغییر و تحولی در حوزهمدیریتی استان صورت نگرفت و اتفاقی افتاد حتما مقصر ترک فعل اش شما هستید چون مدیری که امتحانش را پس داده و نمره مردودیگرفته را نباید فرصت داد و به قول معروف آزموده را آزمودن خطاست.

حسن سلامت دومروزنامه نگار

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین