هشدار سطح زدر هواشناسی خوزستان/ رگبار باران و بارش برف در برخی نقاط استان

هشدار سطح زدر هواشناسی خوزستان/ رگبار باران و بارش برف در برخی نقاط استان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رگبار باران، رعد و برق و بارش برف در مناطق کوهستانی، از روز دوشنبه در برخی نقاط خوزستان مورد انتظار است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش بینی، امروز هم جوی به نسبت پایدار بر روی خوزستان حاکم خواهد بود و پدیده غالب بر روی استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی و در بعضی ساعات وزش باد خواهد بود.

وی افزود: با ورود و استقرار سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه بر روی خوزستان، به تدریج افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با تندبادی لحظه‌ای به ویژه در مناطق مرتفع شمالی، شرقی و ارتفاعات استان و بخش‌هایی از مناطق جنوبی و مرکزی، و بارش برف در ارتفاعات، و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی در مناطق جنوبی و غربی و گاهی مرکزی مورد انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۲۶.۸ و ایذه با ۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۶.۵ و حداقل ۱۳.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

این گزارش حاکیست:  اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به بارش باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان از اواخر روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین