معاون استاندار: دولت در بحث توزیع منابع آب تصمیم عادلانه و کارشناسانه می گیرد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار با بیان این که دولت در زمینه توزیع منابع آب تصمیم عادلانه و کارشناسانه می گیرد،گفت: مردم و کشاورزان نگرانی نداشته باشند.

رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در نشست هم اندیشی با خبرنگاران، گفت:با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر و شرایط خشکسالی دشمن در تلاش است تا میان مردم تفرقه ایجاد کند و امنیت ما را مخدوش نماید و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و در اینجا نقش رسانه ها در مقابله با نقشه های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: استاندار خوزستان به صورت مداوم با حضور در جلسات در مرکز پیگیر مشکلات استان در شرایط خشکسالی هستند و اطمینان داریم دولت و رئیس جمهور برای حل مشکلات استان توجه ویژه خواهند داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مردم و کشاورزان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که دولت به صورت کارشناسانه منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم‌گیری خواهد کرد و حقابه های استان در حوزه های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها امین میان مردم و مسئولان هستند و نقش اساسی در خنثی سازی توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان دارند و مدیران شرکت ها و ادارات استان لازم است تعامل بیشتری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان داشته باشند و به مشکلات این قشر پرتلاش و فرهیخته رسیدگی کنند.

نجاتی بیان کرد: انتظار داریم دستگاه ها از شکایت از اصحاب رسانه خودداری نمایند و البته رسانه ها هم نقدهای خود را به دور از ایراد تهمت و در چهارچوب قوانین ابراز نمایند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین