بازدید سرزده معاون عمرانی وزیر کشور از شهر کوت عبدالله

بازديد سرزده معاون عمراني وزير كشور از شهر كوت عبدالله

معاون عمرانی وزیر کشور سرزده از شهر کوت عبدالله بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، معاون عمرانی وزیر کشور، معاون عمرانی استاندار خوزستان، مدیرکل امور شهریاستانداری به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کوت عبدالله از برخی مناطق شهرستان کارون (کوت عبدالله) بازید به عملآوردند.

در این دیدار شهردار کوت عبدالله، دکتر جمالی نژاد، دکتر عبیات و مهندس فلسفی زاده را به محل سازه پل ششم، کوت نواصر، کویشریعتی، خیابان فشار قوی، شهرک بسیج، خیابان امام رضا(ع) بُرد و از نزدیک وضعیت جوی های روباز، نوار های حفاری رها شدهناشی از لوله گذاری فاضلاب و همچنین اوضاع نامناسب آسفالت معابر را نشان آنان داد.

دکتر سید سعید سید باب المراد در این بازدید با عنوان اینکه کوت عبدالله با مشکلات مهم و اساسی مواجه است عنوان کرد : ثبت کوتعبدا.. به عنوان منطقه محروم می تواند موجب ۵۰ درصد معافیت مالیاتی شود که این موضوع باعث ترغیت و ورود شرکت های صنعتی وسرمایه گذاری در کارون و کوت عبدالله شده و در نتیجه بحث ایجاد اشتغال و توسعه این منطقه تسریع می گردد.

شهردار کوت عبدالله گفت : یکی دیگر از مشکلات این منطقه که با انجام آن منجر به افزایش سهمیه قیر ،وام ساخت و ساز ومی شودثبت بافت های فرسوده شهر کوت عبدااست.

دکتر سید باب المراد ادامه داد : اصلاح آمار جمعیتی کوت عبدا.. و ضریب آلایندگی که مبنا و اساس تخصیص ارزش افزوده است بایددر دستور کار مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد.

شهردار کوت عبدالله از معاون وزیر کشور و معاون استاندار خوزستان با درخواست اصلاح و تجدید نظر در مبلغ ارزش افزوده این شهر،عنوان کرد : با توجه به اختصاص مبلغ ناچیز ارزش افزوده در ماه جاری به شهرداری کوت عبدالله، درخواست اصلاح مبلغ ارزش افزودهتخصیصی که در حال حاضر یکی از ضروریات بسیار مهم برای سر و سامان دادن به عقب افتادگی ها و مطالبات کارگری شهرداریکوت عبدالله است را خواستارم و تقاضا دارم با اصلاح مبلغ ارزش افزوده به شهر کمک کرده تا بتوانیم در اسرع وقت برای شهرداری کوتعبدالله درآمدهای پایدار تعریف کنیم.

دکتر سید باب المراد در پایان خطاب به معاون عمرانی وزیر کشور اظهار داشت : از دکتر جمالی نژاد که همواره نگاه ویژه ای به مناطقمحروم به ویژه خوزستان دارد می خواهیم در بحث اخذ رایگان ماشین آلات مورد نیاز خدمات شهری، قیر رایگان جهت آسفالت معابر،تخصیص اتوبوس و تامین اعتبار مورد نیاز جهت احداث کارخانه آسفالت که یکی از اساسی ترین نیاز های شهر کوت عبدا.. است کمکنماید.

دکتر جمالی نژاد نیز بعد از یادداشت مشکلات مطرح شده از سوی شهردار کوت عبدالله خاطرنشان کرد : شهردار کوت عبدالله برآورداحداث جوی، جداول و روکش آسفالت معابر کوت عبدارا در اسرع وقت به معاونت عمرانی وزیر کشور اعلام کند.

در ادامه این بازدید دکتر عبیات نیز عنوان کرد : با پیگیری های معاونت عمرانی استانداری خوزستان مقرر گردید  جلسه مشترکی باصنایع فولاد، شهرداری کوت عبداو اهواز جهت تسریع بازسازی و مرمت پل ششم تشکیل گردد.

دکتر خلیلیان استاندار خوزستان که همواره بیشترین حضور و بازدیدهای سرزده را از مناطق محروم استان دارد پس از پایان بازدیدمعاون عمرانی وزیر کشور، به شهردار کوت عبدا.. برای حل مشکلات این شهر و حضور در شهرداری مذکور برای بررسی و رفع مشکلاتاین شهر قول داد.

به گزارش نسیم خوزستان، امید می رود با همت و نگاه ویژه ای که از سوی نماینده معزز ولی فقیه در استان، استانداری خوزستان وسایر مسئولان برای رفع محرومیت و مشکلات شهرستان کارون و بالاخص شهر کوت عبدالله وجود دارد بزودی شاهد تحول اساسی دراین منطقه حساس باشیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین