طرح نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در خوزستان آغاز شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: عملیات نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در استان توسط سازمان جهاد کشاورزی از روز شنبه، سیزدهم آذرماه در سطح استان آغاز شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد نژادزاده در چهارمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی اظهار داشت: عملیات نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در استان توسط سازمان جهاد کشاورزی از روز شنبه، سیزدهم آذرماه در سطح استان آغاز شد.

وی افزود: در روز اول برای سه واحد صنفی و در دومین روز نیز برای ۴۹ واحد گوشت مرغ منجمد، صدور حواله صورت گرفت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: امروز نیز جهت توزیع ۲۰ تن برنج پاکستانی، ۷۵ تن برنج تایلندی و ۴۷ تن مرغ منجمد حواله صادر شد.

وی عنوان کرد: طبق مصوبه سال ۹۸ تنظیم بازار، سامانه ساتکا با نظارت سازمان صمت برای ردیابی توزیع کالای اساسی ایجاد شد و در حال حاضر این سامانه با اپراتورهای جدید زیر نظر مجموعه جهاد کشاورزی به فعالیت می‌پردازد.

نژاد زاده هدف از ایجاد این سامانه را ایجاد نظم و ساماندهی و همچنین کمک به شفاف سازی توزیع کالای اساسی عنوان کرد و گفت: نکاتی که برای افزایش شفافیت و دقت در این سامانه مدنظر است، به شرکت ایجادکننده این سامانه گفته شده و قرار است تغییرات جدیدی در سامانه ساتکا صورت گیرد.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین