رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور؛ بیش از ۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان کمیته خوزستان تخصیص داده شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از تخصیص بیش از ۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جریان بازدید از واحد تولیدی بلدرچین در شادگان، توانمند سازی مددجویان را از مهمترین اهداف کمیته امداد دانست و گفت: راهبری شغلی یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد است که در سال گذشته توفیقات خوبی داشته است.

بختیاری، مددجویان را ولی نعمتان کمیته امداد امام خمینی (ره) خواند و بیان کرد: در راستای اشتغالزایی، کمیته امداد امام خمینی (ره) از سوی شورای اشتغال کشور مأموریت ارزنده‌ای را در این راستا برعهده دارد.

وی در خصوص طرح پرورش بلدرچین عنوان داشت: در حال حاضر ٢٩ نفر از مددجویان در این طرح مشغول به فعالیت هستند، میزان کل سرمایه این پروژه ۱۴.۵ میلیارد تومان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: برای ایجاد اشتغال در خوزستان پنج هزار و ١٨٠ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است، سال گذشته در خوزستان با اعتباری بالغ بر دو هزار و ١٨٠ میلیارد ریال با استفاده از طرح راهبری شغلی مفتخر به ایجاد ١٠ هزار و ٩٠٠ شغل شدیم.

بختیاری گفت: در راستای برطرف سازی دغدغه مددجویان از فروش و توزیع محصولات، بازاریابی مربوطه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین