۴۸ ایده در دانشگاه شهید چمران اهواز به محصول تجاری تبدیل شد

رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ۴۸ ایده از شرکت‌های مستقر در این مرکز در یک سال گذشته (آذر پارسال تاکنون) به محصول تجاری تبدیل شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز دکتر سید رضا علوی زارع به مناسب هفته‌ی پژوهش و فناوری اظهارداشت: همچنین در این مدت ۱۴ شرکت مجوز دانش‌بنیان و خلاق را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته درآمد حاصل از فروش خدمات و محصولات توسط شرکت‌های مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است ادامه داد: همچنین بیش از چهار میلیارد ریال در این مدت در قالب حمایت مالی از هسته‌ها و واحدهای فناور مرکز رشد پرداخت شده است.

وی افزود:هم اکنون ۶۹ شرکت فناور در مرکز رشد فناوری دانشگاه شهید چمران مستقر شده که زمینه‌ اشتغال ۵۶۹ نفر را فراهم کرده‌اند.

علوی زارع با اشاره به موفقیت شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز توضیح داد: در سال ۱۳۹۹ شرکت “صنعت آفرین اسپرلوس” به‌عنوان فناور برتر دانشگاهی و شرکت “طلوع ارتباطات دیاکو” به‌عنوان فناور برتر استانی معرفی شدند.

رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: همچنین شرکت “ایلیا دنیا داده آراد” در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ موفق به دریافت ۲ جایزه‌ چهارمین دوره‌ و یک جایزه‌ پنجمین دوره بازی‌های جدی شد.

بازی جدی سبک خاصی از بازی سازی در جهان است که تمرکز اصلی آن در فرآیند طراحی، تولید و عرضه در کنار سرگرمی ، ارایه محتوایی کاربردی است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین