امام جمعه دزفول: اراده‌ای برای مقابله با بی حجابی در کشور وجود ندارد

امام جمعه دزفول گفت: اراده‌ای برای مقابله با بی حجابی در کشور وجود ندارد که لازم است این امر به صورت ویژه در دستور کار متولیان قرار بگیرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امروز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: بی حجابی و بد حجابی یک معضل سراسری است که گویا اراده‌ای برای مقابله با آن در سطح کشور وجود ندارد.

وی افزود: بارها در خطبه‌های نمازجمعه در این باره اعتراض کرده‌ایم و جلساتی با مدیران فروشگاه‌های بزرگ نیز برگزار شده اما نتیجه‌ای نداشته است. متأسفانه تذکر در رابطه با حجاب در فرودگاه‌های کشور و هواپیماها نیز تعطیل شده که لازم است نماینده دزفول در این راستا در مجلس تذکری ارائه دهد.

امام جمعه دزفول، سگ گردانی و نگهداری حیوانات عجیب و غریب را پدیده شوم در کشور برشمرد و گفت: لایحه‌ای پیرامون این امر آماده شده که باید تبدیل به قانون شود تا بتوان آن را به خوبی در سطح کشور اجرا کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: روند اجرای موسیقی در دزفول به وضعیت اسفباری رسیده که این موضوع ناخوشایند باید هرچه سریع‌تر ریشه کن شود.

وی افزود: لازم است اداره ارشاد گروه‌های موسیقی را مدیریت و شرایط را کنترل کند، اماکن نیروی انتظامی نیز باید در این ایام فعال‌تر باشد.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: متأسفانه در این چند روز اخیر شاهد برگزاری مجالس عروسی در دزفول بوده‌ایم که باید هر چه سریع‌تر متولیان نسبت به تعطیلی تالارها و کنترل باغ‌ها اقدام کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه گفت: به زودی نکوداشت دانشمند فرهیخته دزفول «دکتر خسروپناه» برگزار خواهد شد که این امر باب خوبی برای قدردانی از بزرگانی است که در قید حیات هستند.

وی با تاکید بر لزوم تداوم برگزاری آئین‌های نکوداشت بزرگان افزود: این افراد سرمایه‌ها و برکت جامعه هستند که باید بتوانیم به خوبی از ظرفیت آنها در این مقطع زمانی که در جنگ فرهنگی و نرم به سر می بریم استفاده کنیم.

امام جمعه دزفول در ادامه کتاب و کتابخوانی را از عوامل اصلی ارتقای فرهنگ عمومی دانست و گفت: این شورا از طرح‌های مرتبط با کتابخوانی حمایت خواهد کرد ضمن اینکه تکمیل طرح احداث کتابخانه مرکزی در دزفول ضرورت دارد که تقاضا داریم نماینده شهرستان نسبت به تأمین اعتبار این طرح پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین