نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان؛ مسئولان نظام باید دست مدیران نجومی بگیر و پروازی را کوتاه کنند

 امام جمعه اهواز گفت: در استان خوزستان مدیران توانمند بسیاری داریم و مسئولان نظام باید دست مدیران نجومی بگیر و پروازی را کوتاه کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: حدود ۴ ماه از فعالیت دولت فعلی می‌گذرد در این مدت زمان انتظار می‌رود که نظارتی دقیق، مستمر و قاطع داشته باشند.

امام جمعه اهواز خطاب به دولت بیان کرد: قبول داریم که شما وارث ۸ سال خسارت هستید اما نباید بازار رها باشد و نظارتی روی قیمت‌ها نباشد، شاید کنترل قیمت‌ها قدری سخت باشد اما نرخ اجناس در هر شهر باید یکسان باشد، در حال حاضر نظارت مطالبه جدی مردم است.

موسوی‌فرد با بیان اینکه در برخی ادارت حقوق حراست و مدیر برابر است، تصریح کرد: اگر حراست در دستگاه‌های اداری توسط مدیر انتخاب شود، نباید انتظار عدم فساد در این اداره را داشته باشیم، حقوق و دستمزد حراست دستگاه‌ها نباید توسط مدیر کم و زیاد شود چرا که از گزارش‌دهی جلوگیری می‌شود، این موضوع نیز از مطالبات مردم در همه کشور است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا باید در نظارت بر قیمت‌ها ورود کند افزود: دستگاه قضا باید با افراد سودجو و فرصت‌طلبی که در این شرایط بد اقتصادی به دنبال احتکار هستند، برخورد کند این دلال‌های از خدا بی‌خبر قیمت‌ها را کنترل می‌کنند باید فکری به حال این موضوع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان افزود: آیت‌الله رئیسی شعار ۴ میلیون مسکن برای جوانان را دادند در حال حاضر ۴ ماه از این موضوع می‌گذرد، سهم ما در استان خوزستان، شهرها و روستاها را مشخص شود تا فعالیت‌ها پیش از اینکه ۴ سال به پایان برسد در راستای تحقق این شعار آغاز شود.

موسوی‌فرد با بیان اینکه نرخ‌‌گذاری‌های پیش از کرونا یکی دیگر از مطالبات مردم است، ابراز داشت: پس از برطرف شدن کرونا این نرخ ها همچنان پایدار خواهد ماند، در حال حاضر قیمت‌ها در وسایل حمل و نقل (اتوبوس، قطار و هواپیما) چند برابر شده است.

وی گفت: در یکی از شرکت‌های هواپیمایی استان خوزستان حدود ۲ سال است که کارمندان خود را بیرون کرده متأسفانه نتوانستم با تلاش‌های فراوان این افراد را به جای خود بازگردانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه در بسیاری از ساختمان‌های بزرگ و اماکن اهواز فساد صورت می گیرد اظهار داشت: باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود تا مردم این نظارت‌ها را ببینند؛ البته به لطف خدا موارد متعدد وجود دارد اما اسمترار باید صورت بپذیرد.

امام جمعه اهواز در زمینه مدیران پروازی بیان داشت: در استان خوزستان مدیران توانمند بسیاری داریم، مسئولان نظام باید دست مدیران نجومی بگیر و پروازی را کوتاه کنند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین