عضو شورای شهر کوت عبدالله :میزان فعلی “ارزش افزوده” کوت عبدالله با جمعیت واقعی این شهر همخوانی ندارد

عضو شورای شهر کوت عبدالله :ميزان فعلي

عضو شورای شهر کوت عبدالله گفت: میزان فعلی “ارزش افزوده” کوت عبدالله با جعیت واقعی این شهر همخوانی ندارد؛ جمعیت کوت عبدالله بین ١۴٠ تا ١۵٠ هزار نفر است نه ۵۴ هزار نفر!

فرحانی، عضو شورای شهر کوت عبدالله در گفت وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، عدم پرداخت ارزش افزوده براساس جمعیت واقعی شهر کوت عبدالله را یکی از عمده ترین مشکلات شهری کوت عبدالله خواند و اظهار داشت: جمعیت واقعی شهر کوت عبدالله طبق ابلاغیه جدید وزارت کشور قریب به ١۴٠ الی ١۵٠ هزار نفر است اما متاسفانه ارزش افزوده براساس جمعیت ۵۴ هزار نفری به شهر کوت عبدالله پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کوت عبدالله درآمدزایی ثابتی ندارد، افزود: میزان کم ارزش افزوده موجب شده که شهرداری کوت عبدالله با مشکل پرداخت حقوق، ارائه خدمات شهری و توقف پروژه های عمرانی مواجه شود.

عضو شورای شهر کوت عبدالله گفت: جهت به روز رسانی آمار جمعیت شهری با استانداری و سازمان برنامه و بودجه خوزستان نامه نگاری انجام شده و به مرکز ارجاع داده شد. همچنین اعضای شورای شهر کوت عبدالله با همکاری نمایندگان مجلس حوزه شهرستان کارون دیداری با مسئول آمار جمعیت کل کشور صورت گرفت و طبق هماهنگی ها در مرحله نهایی به روزرسانی جمعیت هستند.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون حقوق ماهیانه ١٠ میلیارد تومان است در صورتی که درآمد شهرداری کوت عبدالله با ارزش افزوده ای که وصول می شود، ۴ الی ۵ میلیارد تومان است و در حقیقت همخوانی ندارند و عدم وجود درآمد یکی از مشکلات شهری کوت عبدالله است. شهرداری و شورای شهر کوت عبدالله جهت حل این مشکل بحث ارزش افزوده و ایجاد درآمدهای پایدار را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به پروژه دفع آب های سطحی در شهر کوت عبدالله توضیح داد: در سال های گذشته در کل کشور کوت عبدالله را به دلیل آبگرفتگی های حاد و ورود آب به منازل با نام نقطه بحرانی معرفی کردند، اما در این دوره خوشبختانه با تدابیر به موقع از جمله باز کردن خروجی ها، لایروبی و نصب پمپ که شهردار جدید اتخاذ کرده بود، امسال به نحو مطلوبی آبگرفتگی ها کنترل شد.

فرحانی با بیان اینکه در کوت عبدالله مشکلات زیادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل نبود شبکه فاضلاب مشکلات زیادی در شهر کوت عبدالله وجود دارد اما امسال با اقدامات صورت گرفته، مشکل سال های گذشته را نداشتیم و آبگرفتگی ها پس از چند ساعت رفع شد؛ وضعیت آبگرفتگی های این دوره کوت عبدالله خیلی بهتر از اهواز کنترل شد.

وی درباره عملکرد شهردار جدید کوت عبدالله تصریح کرد: سید باب المراد، شهردار کوت عبدالله به جد پای کار، با تجربه و دارای ایده است و همچنین با توجه برنامه ریزی هایی که دارد اگر به شهردار فرصت دهیم توانایی حل مشکلات شهر کوت عبدالله را دارد؛ مشکلات کوت عبدالله حاصل چندین سال هستند و رفع آنها زمان بر است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین