رئیس آموزش و پرورش عشایری استان عنوان کرد به کارگیری سرباز معلمان رشته‌های مرتبط با آموزش در عشایر خوزستان

رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان از تلاش برای به کارگیری سرباز معلمان رشته‌های مرتبط با آموزش خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رضا فرامرزی درخصوص بکارگیری سرباز معلم اظهار داشت: امسال ۹ سرباز معلم به مناطق عشایری اختصاص داده شد و سال گذشته نیز ۱۱ سرباز معلم داشتیم؛ در نتیجه جمعا۲۰ سرباز معلم در آموزش و پرورش عشایری خوزستان مشغول به خدمت هستند.

وی ادامه داد: سعی شده است در به کارگیری نیروی سرباز معلم آن دسته از افرادی که دارای مدارک مرتبط با آموزش و عمدتا علوم تربیتی هستند، برای آموزش دانش‌آموزان استفاده شود.

رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان در پاسخ به اینکه آیا به کارگیری سرباز معلمان می‌تواند در افت تحصیلی موثر باشد، گفت: نتیجه کار سرباز معلمی که دوره ندیده است قطعا افت دارد؛ از جمله نیروهایی که چند سال پیش جذب شدند و عمدتا مدارک غیرمرتبط تحصیلی داشته‌اند. البته برای این معلمان پیش از تبدیل وضعیت‌شان دوره‌های توانمندسازی برگزار شد.

فرامرزی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش عشایری استان بیان کرد: در آموزش و پرورش عشایری خوزستان حداقل به حدود ۲۰۰ آموزگار و ۵۰ دبیر نیاز داریم. نیاز به نیرو در آموزش و پرورش در چند سال گذشته باعث شده بود که از هر روزنه‌ای برای رفع کمبود استفاده شود.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین