وزیر کشور: ظرفیت‌هاو فرصت‌های گرانقدری در بندر امام خمینی وجود دارد

وزیر کشور گفت: بندر امام بزرگترین برای بار فله محسوب می‌شود چون کشتی‌های حامل بار فله عمدتاً در این بندر اقدام به تخلیه محموله‌های خود می‌کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، احمد وحیدی عصر امروز دوشنبه همراه با استاندار خوزستان از سواحل و اسکله‌های بندر امام بازدید کرد و گفت: ظرفیت‌های ارزشمند و فرصت‌های گرانقدری در بندر امام خمینی وجود دارد که باید حداکثر استفاده را از آن کرد.

وی افزود: این بزرگترین بندر ما برای بار فله محسوب می‌شود چون کشتی‌های حامل بار فله عمدتاً در این بندر اقدام به تخلیه محموله‌های خود می‌کنند و برای حمل و نقل این محموله‌ها فعالیت زیادی در آن انجام می‌شود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ظرفیت بزرگی به لحاظ شیلات داریم که در حوزه اشتغال می‌تواند مؤثر باشد، بیان کرد: در زمینه تخلیه بارها هم در حال حاضر مشکل خاصی در این بندر نداریم.

استاندار خوزستان در این بازدید نیز گفت: حدود ۷۰ درصد تخلیه کالاهای اساسی از طریق بنادر خوزستان انجام می‌شود و با ارزیابی صورت گرفته امید است که روند تخلیه کالاهای اساسی با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود: ۲۲ پتروشیمی در استان فعال هستند که دارای مسئولیت‌های اجتماعی بوده و می‌توان از ظرفیت صنایع پایین دستی و زنجیره‌های مرتبط برای توسعه استان استفاده کرد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: همچنین امید است با اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه شیلات حجم تولید در این بخش را تا ۲۰۰ هزار تن در خوزستان افزایش دهیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین