وعده های شهردار جهادی خرمشهر یکی پس از دیگر عملیاتی می شود؛ افزایش بی سابقه مخازن زباله در کمتر از ٣ ماه

وعده هاي شهردار جهادي خرمشهر يكي پس از ديگر عملياتي مي شود؛ افزايش بي سابقه مخازن زباله در كمتر از ٣ ماه

خرمشهر بعد از سالها بی لطفی مسئولان این بار مورد توجه مدیریت شهری این شهر قرار گرفته است و اکنون مردم رنج دیده خرمشهرشاهد تحولاتی در شهر خسته خود هستند. این تحولات که در مدت اندک ایجاد شده حاصل تلاش شبانه روزی شورا و شهردار جهادیخرمشهر است و اقدامات عملی وی موجب شده که خرمشهر در مسیر توسعه و آبادانی قرار بگیرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار مدبر و جهادی خرمشهر همزمان با پرداخت ۶ ماه حقوق کارگران شهرداری که اقدام نادر وبی سابقه ای در شهرداری های کشور محسوب می شود با تلاش و پیگیری شبانه روزی تجهیزات مورد نیاز شهرداری که سالیان سالکمبود آن ها در سیستم خدماتی شهر مشهود بود را جدیدا وارد ناوگان کرده است.

خرمشهر در طول سالیان سال و با تغییر شهرداران متعدد تنها کمتر از ٢٠٠ سطل زباله را در کل سطح شهر داشت، اما اکنون با رویکار آمدن شورای پرتلاش و البته تلاش و پیگیری های مستمر شهردار جهادی اش یکجا ٧۵٠ مخزن زباله وارد شهر و سیستم خدماتشهری خود کرده است.

علیرغم ورود انبوهی از مخازن به شهرداری خرمشهر، با پیگیری های شهردار، شورای شهر و فرماندار خرمشهر دو دستگاه ماشین آلاتمکانیزه جمع آوری پسماند نو نیز توسط بنیاد علوی به شهرداری خرمشهر اهدا شد.

با خرید ٢۵٠ مخزن زباله توسط شهرداری خرمشهر و گرفتن ۵٠٠ عدد مخزن دیگر از بنیاد علوی البته با پیگیری های شخص شهردار وهمچنین برگزاری مناقصه خرید ٢۵٠٠ مخزن زباله دیگر؛ شاهد افزایش بی سابقه ١۶ برابری مخازن زباله در سطح شهر خرمشهر آنهمدر کمتر از ٣ ماه از روی کار آمدن شهردار خواهیم بود که تحول عظیمی در تمیزی و بهداشت شهر ایجاد می کند.

درایت، پیگیری و اقدامات شهردار خرمشهر در این ٣ ماه قابل تحسین است به دلیل اینکه شهرداری های دیگر شهرها و حتی کلانشهرهاکه درآمد بسیار بالاتری دارند در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان خود مانده اند.

در شرایط اسفناک اقتصادی که تا امروز در تاریخ شهرداری ها بی سابقه بوده شهردار خرمشهر توانسته بر مشکلات پیروز شود و ثابتکند که می تواند در آینده اقدامات بزرگتر و ماندگارتری را از خود به جای بگذارد.

شهردار خرمشهر پس از ورودش به ساختمان شهرداری عنوان کرده بود که شهرداری خرمشهر را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهدداد و گفته بود اجازه نخواهد داد دیگر مردم شریف و شهید پرور این شهر حسرت داشتن شهری زیبا، تمیز و آباد را بخورند، و امروز نیزشاهد آن هستیم که وعده های شهردار خرمشهر به شورا و مردم، یکی پس از دیگری آنهم در کمتر از ٣ ماه محقق می شود.

امید است با ادامه این روند و شتاب فعالیت و اقدامات شهردار، خرمی و آبادانی به خرمشهر بازگردد و مردم محروم این شهر شاهدپیشرفت و آبادانی شهرشان باشند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین