یکی از هنرمندان شهرستان کارون : بدلیل نداشتن سالن تمرین، مجبوریم در خانه های شخصی تمرین کنیم

يكي از هنرمندان شهرستان کارون : بدلیل نداشتن سالن تمرين، مجبوريم در خانه هاي شخصي تمرین کنیم

یکی از هنرمندان شهرستان کارون به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: مدتی است بدلیل نداشتن سالنی برای تمرین، مجبور هستیمدر خانه های شخصی تمرین کنیم که و این موضوع مشکلات عدیده ای را برای هنرمندان ایجاد کرده است.

توفیق مرجانی خاطر نشان کرد : قبلا در سالن آمفی تائتر فرهنگسرا تمرینات خود را انجام می دادیم اما با شیوع کرونا، سالن مذکور را برای تزریق واکسن در اختیار شبکه بهداشت شهرستان قرار دادند و از آن تاریخ تا امروز اجازه تمرین به هنرمندان در آن سالن دادهنمی شود.

این عضو گروه هنری غدیر کارون افزود: تا به امروز همه تلاش ها بی فایده بوده و به هر شخص و مقامی نیز که مراجعه کرده ایم اینمشکل را مرتفع نکرده است.

مرجانی در پایان به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: از مسئولان، متولیان امر و در راس آنها فرماندار کارون و مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان تقاضا داریم در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کرده و این سالن را در اختیار هنرمندان شریف شهرستانقرار دهند.

به گزارش نسیم خوزستان، گروه هنری غدیر کارون بنا دارد نمایشعطال بطالبا موضوع معضلات اجتماعی و فرهنگی را از تاریخ۱۳ الی ۱۸ اسفند در فرهنگسرای علوی شهرستان کارون اجرا کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین