شهردار خرمشهر : دولت انقلابی آیت الله رئیسی نگاه ویژه ای به خرمشهر داشته باشد

شهردار خرمشهر : دولت انقلابي آيت الله رئيسي نگاه ويژه اي به خرمشهر داشته باشد

وزیر کشور و استاندار خوزستان در بازدید اخیر خود از خرمشهر و تجدید میثاق با شهدای معزز در یادمان شهدای شلمچه دستوراتویژه ای را برای آبادانی این شهر صادر کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در این دیدار مهندس کمایی شهردار خرمشهر از وزیر کشور درخواست کرد تا دولت آیت الله رئیسینگاه ویژه ای به خرمشهر داشته باشد.

شهردار خرمشهر به وزیر کشور عنوان کرد : زیرساخت های این شهر به دلیل ٨ سال جنگ تحمیلی به شدت فرسوده شده و از آنجایی کهخرمشهر سالانه پذیرای میلیون ها زائر ابا عبدالله الحسین (ع)، راهیان نور و گردشگران داخلی و خارجی می باشد مطلبد برای حلاساسی و زیربنایی مشکلات و تامین زیرساخت ها، برنامه ریزی ویژه ای از سوی دولت صورت گیرد.

کمایی ادامه داد : دولت باید دستگاه های اجرایی را ملزم به همکاری و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در قالب مسئولیت هایاجتماعی با شهرداری خرمشهر کند.

شهردار خرمشهر اظهار داشت : از کلانشهرهای کشور نیز جهت توسعه و آبادانی دعوت به عمل می آوریم با مشارکت و اجرای پروژههای عمرانی و خدماتی، سهم خود را در ایجاد آبادانی و رفاه برای مردمانی که حق بزرگی گردن همه مردم ایران دارند، بنمایند.

کمایی افزود: از آنجایی که خرمشهر ظرفیت و پتانسیل عظیمی برای سرمایه گذاری دارد باید دولت با ایجاد بسته های حمایتی وتسهیلات ارزان قیمت ویژه سرمایه گذاران، آنان را به احداث هتل، مجتمع های تجاری وتشویق نماید زیرا سرمایه گذاری در اینبخش، گام بلندی برای آبادانی خرمشهر خواهد بود.

شهردار خرمشهر گفت : وضعیت نامناسب نخاله های سطح شهر، نبود ماشین آلات کافی جهت جمع آوری پسماند و عدم وجود مخازنزباله ی مورد نیاز در شهر نیازمند تامین منابع مالی است که انتظار می رود دولت خدمتگذار آیت الله رئیسی با نگاه ویژه به خرمشهر، مارا در رفع مشکلاتی که با آغاز جنگ تحمیلی، مردم را گرفتار کرده، یاری رساند.

مهندس کمایی در پایان خاطر نشان کرد: در این ٣ الی ۴ ماهی که در خرمشهر به عنوان شهردار حضور دارم اقدامات مناسبی در بحثپرداخت معوقات کارگران و ارائه خدمات صورت گرفته است، با پیشنهاد اینجانب، مطالعاتی از سوی کارشناسان صورت گرفت که برایرساندن شهر خرمشهر به یک وضعیت نرمال به ٢ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که این مبلغ از توان شهرداری و حتی استان خارجبوده و نگاه ویژه دولت انقلابی آیت الله رئیسی به این شهر را می طلبد.

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، دکتر وحیدی وزیر کشور نیز پس از شنیدن مشکلات خرمشهر دستوراتی را صادر نمود و  ازاستاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر خواستار پیگیری و اجرای مصوبات این سفر در اسرع وقت شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین