فرماندار کارون : دختران شهرستان کارون بخاطر نبود مدرسه مجبور به ترک تحصیل هستند

فرماندار کارون : دختران شهرستان كارون بخاطر نبود مدرسه مجبور به ترک تحصیل هستند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امروز قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش کشور به همراهمهندس کعبی فرماندار شهرستان کارون و با حضور کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و علی قربانی مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس استان از مدرسه ابتدایی میثاق شهر کوت عبدالله بازدید کردند.

مهندس کعبی در این بازدید ضمن بیان گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش در شهرستان کارون گفت: احداث و راه اندازی هنرستانکشاورزی و حمایت و پشتیبانی از مدارس نیاز مبرم این شهرستان می باشد.

وی افزود: درجه اداری آموزش و پرورش با وجود ۴۰ هزار دانش آموز و افزایش جمعیت شهرستان لازم است ارتقا پیدا کند. با پیگیریهای مستمر، موفق به اخذ مجوز ساخت ۵ مدرسه از محل اعتبارات بنیاد برکت شدیم البته شهرستان کارون نیاز به ساخت مدارس بااستفاده از ظرفیتهای خیرین مدرسه ساز است.

فرماندار کارون با اشاره به لزوم تغییر و تحول در بحث آموزش بیان نمود: به دلیل نبود مدارس دخترانه به اندازه مورد نیاز، دختران مجبوربه ترک تحصیل هستند. لذا لازم است نسبت به احداث و تجهیز و هوشمندسازی مدارس شهرستان توجه ویژه شود.

احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش کشور نیز گفت: لازم است با نگاه ویژه موضوعات را پیگیری نماییم. نیاز است مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان به صورت ویژه مدرسه ابتدایی میثاق را ظرف یک هفته از قبیل اختصاص امکانات از قبیلدستگاه کپی، میز، صندولی، کولرها و نصب دوربینها تجهیز نماید.

وی همچنین با اشاره به وجود ۱۷۰ دانش آموز در مدرسه ابتدایی میثاق اضافه نمود: لازم است این مدرسه ظرف مدت کوتاههوشمندسازی شود. بحث تاسیس هنرستان کشاورزی به زودی با تهیه زمین، مجوز آن از وزارت خانه صادر می شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین