امام جمعه خرمشهر: اعضای شورای شهر از آه مردم بترسند

امام جمعه خرمشهر خطاب به اعضای شورای شهر این شهر گفت: از خدا بترسید که آه مردم مظلوم خرمشهر گریبان شما را نگیرد چراکه اولویت مردم دغدغه شما نیست.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره بهاختلاف اعضای شورای اسلامی شهر برای عزل شهردار خرمشهر گفت: مسائلی که در حال رخ دادن است خاطر مردم را به شدت مکدرکرده و با توجه به اینکه در پایان سال است و شهر میزبان مهمانان  نوروزی و کاروان های راهیان نور است و باید خدمات مطلوب ارائهکرد، این مسائل به منفعت مردم و منافع شهر نیست.

او  همچنین بررسی لوایح بودجه را از دیگر وظایف معطل مانده شورا دانست و خواستار شد که  مسیر شورا به نحوی دیگر تغییر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل پور افزود: مسائل مطرح شده در صحن شورا اولویت کنونی مردم نیست و از شورای شهر خواست قانون واولویت‌ها را ملاک خود قرار دهند و از فرماندار، منطقه آزاد و استاندار خوزستان خواست در این رابطه ورود کنند.

امام جمعه خرمشهر با یادآور شدن اینکه مردم به عنوان موکل باید برعملکرد شورای شهر نظارت کنند از مردم خواست مطالبه گر حقوققانونی خود باشند گفت : مردم اعضای شورای را موکل خود قرار داده اند تا مشکلات شهر را حل کنند، پس همه به ویژه نخبگان بایداعضای شورا را امر به معروف و نصحیت کرده و از روی شناخت‌ها، حقوق مردم خرمشهر را مطالبه کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین