مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: حدود ۳ هزار هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان اجرا شد

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: حدود ۳ هزار هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان اجرا شد

 مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته در سطح ۲ هزار و ۹۹۲ هکتار سیستم‌های نوین آبیاری اجرا شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، به نقل از جهاد کشاورزی خوزستان عباس ساکی اظهار داشت: در سال گذشته در شهرستان‌های اندیکا و باغملک با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال قنوات بازسازی و مرمت شد.

وی افزود: همچنین استخرهای ذخیره آب کشاورزی در سطح شهرستان‌های اندیکا، ایذه، باغملک، رامهرمز، شادگان، لالی، گتوند و مسجدسلیمان با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال در سال گذشته بهسازی و مرمت شد.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به خشکسالی سال گذشته بیان کرد: در شهرستان‌های حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان و شادگان با اعتبار یکصد میلیون ریال حوضچه‌های موقت ذخیره جهت تامین آب دام‌های سنگین حفر شد.

وی گفت: تصفیه‌خانه‌های مجتمع‌های دامپروری در سطح شهرستان‌های امیدیه، اندیمشک، ایذه، بهبهان، رامهرمز، کارون و مسجدسلیمان با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال نیز اجرا شد.

ساکی تصریح کرد: همچنین زیرساخت‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای در سطح شهرستان‌های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال اجرا شد.

وی افزود: اراضی سنتی در سطح شهرستان‌های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال طی سال گذشته تجهیز و نوسازی و همچنین در سطح ۲ هزار و ۹۹۲ هکتار نیز سیستم‌های نوین آبیاری اجرا شد.

انتهای پیام /

برچسب :

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین