وعده پوشالی و سَرِ خرمن بانک رفاه اهواز به مشتریان؛ وامی در کار نیست!

وعده پوشالي و سَرِ خرمن بانك رفاه اهواز به مشتريان؛ وامي در كار نيست!

تعدادی از بازنشستگان اهوازی به دفتر روزنامه نسیم خوزستان مراجعهکرده و بابت وعده پوشالی و سر خرمن بانک رفاه کارگران خواهان درجمشکل خود در روزنامه نسیم خوزستان شدند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، این بزرگواران که تعدادشان به بیش از ٢٠ نفر می رسید داستانشان را اینگونه برای خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان عنوان کردند: ٣ ماه پیشبا مراجعه به بانک رفاه واقع در مرکز شهر اهواز برای دریافت وام مبالغیرا به عنوان سپرده نزد شعبه قرار دادیم و رئیس و کارکنان شعبه به آنها اعلام نمودند برای دریافت وام ٣ ماه دیگر به این شعبه مراجعه کنند اما بعد از ٣ ماه که به آن بانک مراجعه نمودیم با جواب منفی رئیس شعبهروبرو شدیم و این بانک حاضر به پرداخت وام نیست!

مراجعه کنندگان از روزنامه نسیم خوزستان خواهان پیگیری موضوعشدند و خبرنگار این نشریه نیز بعد از مراجعه به برخی شعب بانک رفاه در سطح شهر اهواز از صحت این موضوع مطمئن شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مردم و مسئولان، همواره از بانک رفاهکارگران به عنوان یک بانک باسابقه و برگرفته از مردم و برای مردم یاد میکنند و شایسته مدیریت این بانک نیست که زیر بار تعهد خود شانه خالی کند، اکثرمراجعین محترم که از قشر شریف بازنشسته می باشند و برای دریافت وام روی این مبلغ حساب باز کردند تا شاید مبلغ مذکور بتواند گوشه ای ازمشکلاتشان را در این ایام سخت اقتصادی حل نماید.

لذا از سرپرستی بانک رفاه در استان خوزستان انتظار می رود فکری بهحال این موضوع نموده و در اسرع وقت مشکل مشتریان خود را مرتفعنموده و اعتماد را به آنها بازگرداند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین