نارضایتی زلزله زدگان از وعده های پوچ مسئولان؛ ‌استانداری خوزستان آدرس ۴٠٠ خانه ای که دولت برای زلزله زدگان اندیکایی ساخته را اعلام کند!

نارضايتي زلزله زدگان از وعده هاي پوچ مسئولان؛  ‌استانداري خوزستان آدرس ٤٠٠ خانه اي كه دولت براي زلزله زدگان انديكايي ساخته را اعلام كند!

بعد از آخرین زلزله در شهرستان اندیکا و سوء مدیریت و بی توجهی که از سوی دستگاه های اجرایی استان به مردم این منطقه صورتگرفت موجی از نارضایتی در بین اهالی نسبت به دولتمردان بوجود آورده است.

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، در این میان و پس از فرمان رهبر معظم انقلاب برای ورود و کمک گروه های جهادی به زلزلهزدگان منطقه محروم اندیکا، شاهد حضور بزرگ مردانی از جنس حاج قاسم در این منطقه بودیم.

گروه های متعددی در منطقه اندیکا مشغول به فعالیت هستند ولی یکی از فعال ترین و شناخته ترین گروه جهادی که خدمات و اقداماتشنزد مردم منطقه محروم اندیکا ملموس است قرارگاه جهادیمهندسی حاج احمد متوسلیان می باشد.

قرارگاه جهادیمهندسی حاج احمد متوسلیان که توسط سردار حاج سعید قاسمی مدیریت می شود پس از وقوع زلزله در مناطق محرومشهرستان اندیکا به صورت مستمر و شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم منطقه می باشد.

متاسفانه مردم منطقه به شدت از وعده های عمل نشده و پوچ برخی مسئولان که فقط برای گرفتن عکس های یادگاری در منطقه حضوریافته اند ناراحت هستند.

برای مردمی که سقف بالای سرشان خراب شده و در سرما و گرما در چادر به سر می برند وعده و قول های پوشالی ارزشی ندارد، آنهافقط سرپناه می خواهند.

در این میان فقط گروه های جهادی بودند که شبانه روز در کنار مردم مظلوم اندیکا ایستادند و با کمک های مردمی توانستند تا حدودیخانه های تخریب شده مردم را از نو ساخته و یا بازسازی کنند.

اما اخیرا برخی بازدیدها و مصاحبه های خلاف واقع برخی مسئولان، داغ مردم زلزله زده اندیکا را دوچندان کرده است.

در آخرین مصاحبه ای که از استاندار خوزستان در بازدید محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور از مناطق زلزله زده اندیکاصورت گرفت آقای خلیلیان عنوان کرد ساخت بیش از ۴۰۰ واحد از مجموع ۹۸۰ واحد خسارت دیده در مناطق زلزله‌زده این شهرستاناندیکا به پایان رسیده است و این موضوع باعث گله مندی و ناراحتی اهالی شده است.

باید به استاندار محترم خوزستان گفت آدرس ۴٠٠ واحدی که دولت برای مردم زلزله زده اندیکا ساخته است را اعلام کند! این ۴٠٠ واحدکجا ساخته شدند که اهالی و کسانی که پیگیر رفع مشکلات زلزله زدگان اندیکایی هستند از آن خبر ندارند!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در پایان از مجموعه استانداری خوزستان تقاضا می شود آدرس ۴٠٠ خانه ای که دولت برای زلزلهزدگان ساخته است را منتشر نماید و از مدیران اجرایی استان و در راس آن استاندار خوزستان انتظار می رود اگر توان رفع مشکلاتزلزله زدگان را ندارند حداقل روی زخم مردم مظلوم اندیکا نمک نپاشند و از ارایه آماری که با واقعیت از زمین تا آسمان فاصله داردخودداری کنند. انتظار مردم از دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی عمل به وعده هایی است که دولتمردان در سفرهای خود به اندیکا بهمردم زلزله زده این شهرستان داده اند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین