نماینده مردم اهواز در مجلس: تصمیم گیری لحظه ای نشان دهنده بی تدبیری در مدیریت است

نماینده مردم اهواز در مجلس: تصمیم گیری لحظه ای نشان دهنده بی تدبیری در مدیریت است

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: مردم خوزستان نباید تاوان بی سلیقگی و بی‌عرضگی مدیران را پس بدهند و مدیران استان باید بابت تصمیم‌گیری بی هنگام خود پاسخگو باشند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید کریم حسینی در گفت‌وگو رسانه ای اظهار داشت: استانداری خوزستان شب گذشته آن هم ساعت ۲۳ تعطیلی مقطع پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی را تعطیل و آغاز به کار ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و مدارس مقطع دبیرستان را با دو ساعت تأخیر اعلام کرد.

وی افزود: ساعتی بعد با ارسال اصلاحیه‌ای تعطیلی مقطع پیش‌دبستانی و دبستان فقط برای تایم صبح اعلام شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: امروز نیز با وجود اینکه دانش‌آموزان در مدرسه و کارمندان در محل کار حاضر شدند و مردم نیز برای دریافت خدمات به ادارات و بانک‌ها مراجعه داشتند اما از دریافت خدمات محروم شدند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس عنوان کرد: این تصمیم‌گیری لحظه‌ای و بدون هیچگونه تدبیر نشان دهنده مدیریت فشل است؛ وقتی همه مردم برای دریافت خدمات رفته بودند، ای کاش حداقل ساعت ۱۲ تعطیلی اعلام می‌شد.

حسینی ادامه داد: این تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای باید متوقف و با مسببان و بانیان آن برخورد شود.مدیران استان خوزستان باید بابت تصمیم‌گیری بی هنگام خود پاسخگو باشند.

وی عنوان کرد: وقتی مردم خوزستان بدی آب و هوا، ریزگردها و مشکلات را با زبان روزه تحمل می‌کنند، دیگر نباید تاوان بی سلیقگی و بی‌عرضگی مدیران را هم پس بدهند.

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین