شهردار اهواز: بوی تعفن فاضلاب، مردم ملاشیه را آزار می‌دهد

مسیر کمربندی کوی ملاشیه با حضور شهردار و مسئولان شهری اهواز به بهره‌برداری رسید.

رضا امینی شهردار اهواز، امروز در آیین بهره‌برداری و افتتاح مسیر کمربندی کوی ملاشیه، با اشاره به گلایه‌مندی اهالی ملاشیه از محرومیت این منطقه، اظهار داشت: همه صحبت‌های مطرح شده، حق است؛ ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بارها گفته‌ام که وضعیت کنونی اهواز به ویژه مناطق محروم در شأن مردم نیست.

وی به طرح افتتاح یک پروژه در هر هفته اشاره کرد و افزود: امروز پنج تا شش پروژه در اهواز افتتاح می‌شوند اما گفتیم این مراسم در کوی ملاشیه برگزار شود و بین مردم این منطقه باشیم و گلایه‌‌مندی‌شان را بشنویم تا همه بسیج شویم و مشکلات مردم این منطقه و دیگر محلات کم‌برخوردار حل شود.

شهردار اهواز گفت: احداث خیابان، ایجاد فضای سبز، احداث ایستگاه آتش‌نشانی و پروژه‌هایی از این قبیل از وظایف شهرداری هستند اما پروژه اجرای آب و فاضلاب در حیطه وظایف شرکت آب و فاضلاب است که در این راستا با دستور مقام معظم رهبری برای اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز، اعتباری از صندوق ملی توسعه برداشت شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: وضعیت فاضلاب در خیابان‌های ملاشیه بسیار بد است و بوی تعفن آن مردم را آزار می‌دهد و احتمال ابتلای کودکان این محله به بیماری وجود دارد.

امینی افزود: با این اعتراضات بحق، خسته نمی‌شویم و گلایه بیشتر نیز موجب می‌شود که ما و همکاران‌مان تلاش بیشتری کنیم تا رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

وی گفت: زمانی که محله‌ای مانند ملاشیه بعد از ۴۲ سال شبکه فاضلاب و فضای سبز نداشته باشد و نظافت آن درست نباشد، طبیعی است که اهالی معترض شوند و اعتراضات شدیدتری نیز در این خصوص داشته باشند.

شهردار اهواز بیان کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور حداکثر در مدت دو سال باید پروژه فاضلاب اهواز تکمیل شود که پس از این کار، شهرداری می‌تواند کارهایی مانند آسفالت را انجام دهد.

وی تصریح کرد: امام جمعه اهواز بارها بر اولویت قرار دادن مناطقی مانند ملاشیه برای ارائه خدمات مناسب تاکید کرده است. ملاشیه ۲۷۰ خیابان دارد که تعدادی از این خیابان‌ها زیرسازی شده و آماده آسفالت هستند و کار در دیگر خیابان‌ها نیز در برنامه است.

امینی با اشاره به جمع‌بندی مشکلات محلات و پیش‌بینی اعتباراتی در این زمینه افزود: آسفالت ۵۵ خیابان ملاشیه پیش‌بینی شده و در مرحله برآورد این موضوع هستیم. از شرکت آب و فاضلاب نیز درخواست کردیم که شبکه فاضلاب در این منطقه را اجرایی کنند تا بتوانیم آسفالت را انجام دهیم.

وی گفت: در ورودی ملاشیه یک قطعه زمین وجود دارد که هفته آینده با مالک آن صحبت می‌شود؛ پیگیری‌ها در حال انجام است تا فضای سبز در خور شأن مردم این محله ایجاد شود.

انتهای پیام/

 

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین