مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان: لزوم یکپارچه سازی عرضه میوه و تره در اهواز/روند عرضه مرغ ضعیف است

مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان: لزوم یکپارچه سازی عرضه میوه و تره در اهواز/روند عرضه مرغ ضعیف است

مدیر کل هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در اهواز نیاز مبرم به یکپارچه سازی عرضه میوه و تره بار داریم تا میوه و تره بار با کمترین تفاوت قیمت به دست مردم برسد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید سعید حسینی نژاد شامگاه گذشته در جلسه کارگروه تنظیم بازار اهواز، اظهار داشت: بر خلاف سایر کلان شهرهای کشور در اهواز بازار روز وجود ندارد تا مردم میوه و تره بار را با قیمت مناسب تهیه کنند، تفاوت قیمت میوه و تره بار بین بازار و میادین میوه و تره بار بسیار زیاد است.

وی با اشاره به روند بسیار خوب تولید مرغ در ماه‌های اخیر در استان افزود: با وجود تولید بسیار مناسب مرغ در استان اما همچنان روند عرضه مرغ بسیار ضعیف است.

حسینی نژاد با تاکید بر ضرورت انجام کار کارشناسی برای علت یابی نبود عرضه مناسب مرغ در استان بیان کرد: باید گزارش کاملی از مرغداری‌ها تهیه شود که چرا با وجود افزایش جوجه ریزی همچنان با کمبود مرغ در استان مواجه هستیم.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: به عنوان مثال در بهمن ماه سال گذشته ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام گرفت که با وجود تولید مازاد نیاز استان، همچنان با کمبود مرغ در استان مواجه بودیم و از سایر استان‌ها مرغ وارد خوزستان شد، باید مشخص شود این میزان مرغ تولید شده به کجا رفته است.

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین