کوروش سبزعلی در گفتگو با روزنامه نسیم خوزستان : ۶۵دستگاه اتوبوس نو از یک ماه آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی اهواز می شود

كوروش سبزعلي در گفتگو با روزنامه نسيم خوزستان : ٦٥دستگاه اتوبوس نو از یک ماه آینده وارد ناوگان اتوبوسراني اهواز مي شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: ۶۵دستگاه اتوبوس نو از یک ماه آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی اهواز می شود.

کوروش سبزعلی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز در گفت وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، با بیان اینکه در بحث خرید اتوبوس دوتا موضوع وجود دارد، اظهار داشت: یک مسئله مربوط به اوراق مشارکت اسلامی سال ۱۴۰۰ است که ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به اهواز است و اقدامات بانکی لازم صورت گرفته و با این مبلغ ۲۲ دستگاه اتوبوس برای کلانشهر اهواز خریداری و به زودی تحویل داده می شوند.

وی با اشاره به موافقت وزارت نفت با تأمین اتوبوس درون شهری کلان‌شهرهای کشور با استفاده از مکانیسم تهاتر نفت‌کشور افزود: ۲هزار دستگاه اتوبوس توسط وزارت کشور خریداری شده و قرار است به همه کلانشهر ها تحویل دهند. سهم کلانشهر اهواز از این رقم، ۶۵ دستگاه است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز ادامه داد: ۲۹ درصد از خرید اتوبوس ها سهم شهرداری اهواز است و تقریبا برابر مبلغ ۶۷ میلیارد تومان می‌شود، شهرداری اهواز این مبلغ را واریز کرده و قرار است ۶۵ دستگاه به تدریج و یک ماه آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی اهواز شوند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سبزعلی در پایان گفت: نسبت به سال گذشته در بازه زمانی کوتاه، تزریق اتوبوس خوبی به ناوگان اتوبوسرانی اهواز شده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین