رئیس جمهور محبوب مستضعفان؛ اجازه ندهید جایگاه متعالی تان به دست افرادی بی کفایت و بی لیاقت مخدوش شود

رئیس جمهور محبوب مستضعفان؛ اجازه ندهید جایگاه متعالی تان به دست افرادی بی کفایت و بی لیاقت مخدوش شود

ستمدیدگان ، محرومان و صاحبان اصلی این انقلاب که از حداقل امکانات معیشتی و رفاهی در کشور محروم اند این دوره انتخابات را با انگیزه ای خاص به پای صندوق های رای آمدند تا با انتخابی شایسته ضمن ریشه کنی ظلم و ستم و حذف نابرابری درجامعه ، تحولی مثبت را موجب شوند و به همگان ثابت نمایند این رئیس جمهور با دیگر روسای جمهور تفاوتی دوچندان دارد. چرا که از میان قشر محروم جامعه به پا خواسته و …..
اما اندک زمانی نگذشت که روند افزایشی قیمت ها با شیبی تندتر از دولت های قبل ، ملت دائم در استرس و فشار کشورمان را در تنگنای بیشتر قرارداد و در نهایت تیر خلاص حاصل از افزایش چند برابری قیمت آرد صنعتی، زندگی فقیرانه قشر مظلوم و کم درآمد جامعه را بیشتر متلاطم ساخت.

واقعا آقای رئیس جمهور تصور ننموده اند با افزایش قیمت آرد صنعتی به تبع آن ماکارونی، ساندویچ، فلافل و… افزایش چندبرابری و نامتعارف خواهند داشت و این موضوع به سایر اقلام خوراکی و حتی غیر خوراکی نیز تسری می یابد ؟

آقای رئیس جمهور اقلام یادشده غذای لاکچری نیستند که آن ها را از سفره ثروتمندان جمع می کنید ، ای‌ کاش خودتان سری به محل فروش این نوع اغذیه ها می زدید و از نزدیک مشاهده می نمودید که چه قشری از جامعه خریدار آنها هستند!

با گران شدن گوجه ، خیار و… این اقلام از سفره افراد بی بضاعت برچیده شد و الان تزئین دهنده سفره های لاکچری اند و اینک افرادی که به ناچار و با ساندویچی ، فلافلی یا … شکم خود و عیال شان را سیر می نمودند هدف قرارداده شده اند بطوریکه با این افزایش قیمت دیگر آنان نمی توانند حتی نان آن را تهیه کنند و عملا آن ها را نیز از سفره شان جمع نمودید (علی برکت الله)

آقای رئیس جمهور این چه حکایتی است این قشر مظلوم که سهم به سزایی در انتخاب تان دارد، هر بار با حرکتی متحورانه از سوی مسئولین بی کفایت و بی لیاقت شما در شوکی سنگین فرو می روند !

چرا خواسته یا ناخواسته عرصه را بر مردمی که خداوند متعال به کررات همه را به رعایت حقوق شان سفارش نموده تنگ تر می کنید؟ چرا اولویت ها در جامعه مشخص نمی باشد ؟ آیا اولویت معیشت ملت نیست؟ نباید از خودتان سوال کنید مسئولان زیر دست تان با چه انگیزه ای سفره کوچک این قشر را روز به روز کوچک تر می کنند؟

به نظر می رسد وقت آن باشد با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص، نظر این ملت را به خودتان معطوف سازید و اجازه ندهید جایگاه متعالی تان به دست افرادی بی کفایت و بی لیاقت مخدوش شود !

علی سلامت دوم
مدیر مسئول روزنامه نسیم خوزستان

انتهای پیام/

 

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین