سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان: سال تحصیلی خوزستان در صورت تامین امکانات سرمایشی زودتر آغاز می شود

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان: سال تحصیلی خوزستان در صورت تامین امکانات سرمایشی زودتر آغاز می شود

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آغاز سال تحصیلی در مهرماه است اما در صورت فراهم کردن امکانات سرمایشی، امکان دارد کمی زودتر مدارس را باز کنیم و بعد از بازگشایی نیز امیدواریم دانش‌آموزان بسیار محکم‌تر پای کلاس درس بنشینند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، امروز در اختتامیه جشنواره سفیران سلامت ، اظهار داشت: در دوران سخت دو سال و نیمه کرونا، خیلی‌ها دچار سختی و مشقت شدند و خیلی‌ها نیز با بیماری سخت دست و پنجه نرم کردند اما برخی از عزیزان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، جان خود را تسلیم کردند و اکنون جای این عزیزان خالی است.

وی افزود: کرونا از بین نرفته است و همچنان ادامه دارد بنابراین همچنان باید در کنترل بیماری، رعایت مسائل بهداشتی را مدنظر قرار دهیم تا ابتلا و مرگ ناشی از کرونا صفر شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با این حال، باید این موضوع که کرونا می‌تواند در زندگی ما وقفه ایجاد کند را فراموش کنیم. تعطیلی مدارس، ادرات، اقتصاد، فرهنگ، آموزش و مراکز رفاهی، دیگر ادامه ندارد. این ویروس باید کنترل شود؛ به لطف الهی و با تلاش دولت و با تزریق سه دوز واکسن، بیماری کنترل شده و در مقایسه با سال گذشته، وضعیت بسیار بهبود پیدا کرده است. در حالی که در سال‌های گذشته روزانه به اندازه سقوط دو هواپیما، فوتی ناشی از کرونا داشتیم اما امروز خوشبختانه خبر کرونا، تیتر اول نیست.

حمیدی‌نژاد در پایان گفت: از امروز به بعد، کارهای روزمره را جهادی‌تر انجام دهیم و به جبران گذشته‌ای که مدارس تعطیل شد، امور را جبران کنیم و اگر توانستیم، در تابستان برنامه‌ای برای دانش‌آموزان داشته باشیم. آغاز سال تحصیلی در مهرماه است اما در صورت فراهم کردن امکانات سرمایشی، امکان دارد کمی زودتر مدارس را باز کنیم و بعد از بازگشایی نیز امیدواریم دانش‌آموزان بسیار محکم‌تر پای کلاس درس بنشینند.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین