رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:نهادهای نظارتی برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی ورود کنند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:نهادهای نظارتی برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی ورود کنند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه مردم از خودروهای بی کیفیت تولید داخل گلایه مند و ناراضی هستند، گفت: لازم است همه نهادهای نظارتی برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی ورود کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مهدی اسلام پناه امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: برای عرضه و توزیع به موقع و مناسب کالا در بازار باید از ماندگاری کالا در بنادر جلوگیری شود.

وی همچنین درباره واردات خودرو و بر استاندارد بودن خودروی وارداتی تاکید کرد و گفت: اقداماتی در حال انجام است تا کارخانجات خودروسازی کیفیت را در ساخت خودرو رعایت کنند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه مردم از خودروهای بی کیفیت تولید داخل گلایه مند و ناراضی هستند افزود: لازم است همه نهادهای نظارتی برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی ورود کنند.

وی گفت: یکی از موضوعات دیگری که این سازمان در نظر دارد مبارزه با کم فروشی است، و در کنار آزاد سازی قیمت باید کیفیت کالاها نیز بالا برود.

اسلام پناه ادامه داد: در سازمان استاندارد در هم ریختگی وجود دارد و نیاز است برای ساماندهی از تمام بزرگان و صاحب نظران کمک گرفت.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین