نماینده مردم اهواز: مدیریت و نظارت دو مقوله مهم در بحث گرانی ها هستند

سیدکریم حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان باوی با حضور مسئولان خواستار حل مشکلات مردم شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید کریم حسینی در نشست شورای اداری شهرستان باوی که با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم در مجلس خبرگان، فرماندار باوی و دیگر مسئولان شهرستان برگزار اظهار داشت: شهرستان باوی در حال حاضر بیش از هر زمان به ثبات نیاز دارد و همه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند. همچنین شورای تامین، شورای اداری و همه مدیران تلاش کنند تا مشکلات مردم حل شود.

وی در ادامه افزود: بعضی از مدیران نسبت به این موضوع توجیه نشدند که در چه مقطعی هستیم ،وضع فعلی، کار و تلاش دو چندان می خواهد در حال حاضر در بحث گرانی ها مدیریت و نظارت دو مقوله مهم هستند که امیدوارم در ادامه مسیر کمترین آسیب و کمترین حواشی را داشته باشیم.

نماینده مردم اهواز، بانوی و حمیدیه گفت: شهرستان باوی هم مشکلات زیادی دارد. با روی کار آمدن دولت جدید سامان بخشی در حال انجام است و همینطور با حضور فرماندار جوان و تلاشگر فعلی ان شالله بتوان با مدیریت ایشان و مدیریت بقیه مسئولان مشکلات فعلی را کمتر کنیم.

سیدکریم حسینی با اشاره به اینکه در خصوص جبران خسارت با مدیریت جهادکشاورزی پیگیریهای لازم صورت گرفته، عنوان کرد: بحث آب شرب مشکل اصلی ما خواهد بود که از فرماندار شهرستان تقاضا داریم قبل از به وجود آمدن تنش آبی تدابیر لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین