رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز: شناسایی ۴۰۹ ساختمان ناایمن در اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز: شناسایی ۴۰۹ ساختمان ناایمن در اهواز
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با انتقاد از وضعیت ایمنی ساختمان ها و مراکز خدماتی در اهواز گفت: بررسی این سازمان نشان می دهد بیش از ۴۰۹ ساختمان نا ایمن در اهواز وجود دارد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ابراهیم قنبری، با اشاره به نقش و حضور پررنگ نیروهای آتش نشانی در حادثه متروپل اظهار داشت: ساختمان و مراکز ناایمن اهواز از سوی مرکز ناایمن حاد سازمان آتش‌نشانی اهواز بررسی شده که نشان می دهد بیش از ۴۰۹ مورد ساختمان ناایمن وجود دارد.

وی افزود: این مراکز شامل پاساژها، سیتی سنترها، پارکینگ‌ها، جایگاه‌های سوخت، خوابگاه‌های دانشجویی، سینماها، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های ۱۰ طبقه و بالاتر را در شهر اهواز است که اخطار لازم داده شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: یک هزار و ۲۵۰ ساختمان شامل قهوه‌خانه‌ها، ادارات، دانشگاه‌ها، هتل‌ها، بانک‌ها، شهرک‌های صنعتی، بافت فرسوده و مسکونی با نا ایمنی متوسط و ۴۴۶ مورد ساختمان شامل مدارس، مهدکودک‌ها، خانه‌های بازی، منازل ویلایی و دو طبقه‌های فرسوده  با ناایمنی ضعیف در اهواز وجود دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: سیتی سنتر مهزیار، پاساژ فردوسی در خیایان ۲۴ متری، سیتی سنتر خلیج فارس، پاساژ کارون، بیمارستان رازی، بیمارستان امیرکبیر، بیمارستان سلامت، پارکینگ طبقاتی مهزیار، پاساژ علی یاری در امام شرقی و فرهنگ سرای سینما در زویه از جمله مکان‌های ناایمن با وضعیت نیمه حاد در اهواز هستند که برای برخی از این مجتمع‌ها چند بار اخطاریه صادر شده است.

 

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین