خاموشی ها ناشی از مصرف بیش از حد برق است

خاموشی ها ناشی از مصرف بیش از حد برق است

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه هیچ خاموشی با برنامه‌ای در حال حاضر در شهرستان اهواز وجود ندارد، گفت: خاموشی‌هایی که در سطح شهر اهواز رخ می‌دهد، ناشی از همزمانی گرما و مصرف بیش از حد است.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو رسانه ای، اظهار داشت: هیچ خاموشی با برنامه‌ای در حال حاضر در شهرستان اهواز وجود ندارد و برنامه‌ای نیز تاکنون در این خصوص از سوی وزارت نیرو به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: خاموشی‌هایی که در سطح شهر اهواز شاهد هستیم، ناشی از همزمانی گرما و مصرف بیش از حد برق است که باعث بروز حوادث و خاموشی در سطح شهر اهواز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: برای مثال در یک روز کاری در تاریخ ۱۶ خردادماه ۲۶۸ مورد حادثه در داخل جعبه کنتور خانگی شهروندان به وجود آمده که ناشی از همزمانی گرما و پرمصرفی است.

شیاری عنوان کرد: تا به امروز با انجام اقداماتی در بحث تجهیز و تعمیر تجهیزات و اقدامات تشویقی برای مصرف کنندگان حوزه صنایع و کشاورزی تلاش شده است تا هیچ خاموشی با برنامه‌ای در سطح شهر اهواز نداشته باشیم.

وی ادامه داد: همه تلاش مجموعه وزارت نیرو و شرکت توزیع برق اهواز بر این است که تابستان و فصل گرم پیش رو را بدون اعمال خاموشی پشت سر بگذاریم اما این مساله نیازمند همراهی مردم و رعایت الگوی مصرف است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه هدف وزارت نیرو این است تا در فصل گرما هیچ خانه‌ای خاموشی نداشته باشد، گفت: با افزایش دمای هوا، وارد روزهای گرم سال شده‌ایم و از این رو شاهد افزایش بار شبکه برق به ویژه در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف هستیم و شهروندان اهوازی باید در این شرایط صرفه جویی حداکثری را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین