نشست مجمع نمایندگان خوزستان با معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه

نشست مجمع نمایندگان خوزستان با معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه

نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از نشست مجمع نمایندگان استان با مدیر امور مجلس قوه قضاییه خبر داد و گفت : پیرو سفر رئیس محترم قوه قضاییه به استان نشستی را در مجلس با حضور آقای پیرزاده مدیر حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه و جناب آقای دهقان رئیس کل دادگستری استان خوزستان برگزار نمودیم.

سید کریم حسینی بیان داشت : در این جلسه نقطه نظرات نمایندگان استان در حوزه قضایی و سایر مشکلات استان مطرح گردید.

حسینی بیان کرد : یکی از مواردی که اینجانب به آن اشاره نمودم بحث کمبود نیروی انسانی هم در حوزه قضایی و هم در حوزه اداری دادگستری بود .

وی با اشاره به بازدید خود از یکی از بخش های اداری دادگستری استان افزود: طی بازدیدی که در روزهای گذشته از یکی بخش های اداری دادگستری خوزستان داشتیم متاسفانه هم از لحاظ کمیت و هم کیفیت نواقص زیادی مشاهده گردید.

نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش قضایی قطعاً کمبود قاضی داریم چرا که برای هر قاضی تعداد زیادی پرونده ارائه می شود. همچنین در بخش اداری نیز نیاز به استخدام نیروهای جدید حس می شود.

حسینی بیان کرد: دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه در خصوص حقوق و دستمزد کارکنان ، ساختمان ها ، امکانات رفاهی و تجهیزات اداری بود که به آنها اشاره شد.

وی اظهار داشت: مسئله دیگر ورود این قوه به حوزه اقتصادی با هدف کمک به تولید وایجاد اشتغال در خوزستان بود.

نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت : موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه در مورد ترک فعل مدیران و روسای ادارات در استان بود که سبب نارضایتی مردم شده است.

حسینی در پایان گفت: همچنین مقرر گردید جلسه ای دیگر با رئیس دادگستری استان در خوزستان و بعد از آن با ریاست این قوه برگزار گردد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین