دو روز به اتمام وعده مسئولان باقی مانده است؛ بلاتکلیفی آوارگان ساختمان عدالت ٢ اهواز

دو روز به اتمام وعده مسئولان باقي مانده است؛  بلاتکلیفی آوارگان ساختمان عدالت ٢ اهواز

وعده ای که روبه اتمام است و تنها دو روز از این مهلت داده شده باقی مانده، اما تاکنون هیچ اقدامی ملموسی جهت تعیین تکلیف ساختمان عدالت ۲ اهواز صورت نگرفته است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، اهالی مجتمع مسکونی عدالت ۲ اهواز در حالی بیش از پنج سال در در این ساختمان سکونت دارند که این ساختمان پایان کار نداشته و سال ۹۲ نیز فرونشست، اما حادثه متروپل چشمان شهروندان را نسبت به کوچکترین ناایمنی در ساختمان باز کرد. به همین دلیل ساکنان ساختمان عدالت ۲ از ترس آوار شدن ساختمان بر سرشان در هوای بسیار گرم اهواز، آواره کوچه و خیابان شدند.

در حقیقت ساختمان عدالت ۲ واقع در منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز، متروپل دیگری است که بدون پایان کار و نیمه کاره به بهره برداری رسیده و حدود ۸۰ خانوار در آن ساکن بودند و پس از وقوع حادثه دلخراش متروپل آبادان، ساکنان نسبت به ترک های وحشتناک دیوارها و نشت آب از لوله ها حساس شدند و از ترس آوار شدن ساختمان بر سرشان به خیابان پناه آوردند.

طبق گفته کارشناسان، تمام تاسیسات ساختمان عدالت ۲ مشکل دارد و حکم تخلیه آن به دلیل شرایط خطرناک از سوی شهرداری منطقه ۸ اهواز صادر شده است.

خانواده هایی که با داشتن کودکان، افراد سن بالا و بیمار در دمای بالای ۵۰ درجه در خیابان ها و مقابل ساختمان آرزوهای خود چادر زده بودند، خانواده های که در این شرایط سخت اقتصادی با هزار امید می خواستند سقفی بالای سر خود داشته باشند، اما اکنون سقف آرزوها برسرشان‌ ویران شده است.

مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه جناب حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد و دادستان اهواز نیز دستور رسیدگی دادند و از ساکنان ساختمان عدالت ۲ خواستند تا روشن شدن تکلیفشان برای مدتی در مدرسه ای اسکان پیدا کنند.

وعده ای که روبه اتمام است و تنها دو روز از این مهلت داده شده باقی مانده، اما تاکنون هیچ اقدامی ملموسی جهت تعیین تکلیف ساختمان عدالت ۲ اهواز صورت نگرفته است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امروز حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز به متولیان امر متذکر شد که دو روز دیگر از قولی که به مردم دادند باقی نمانده است لذا باید مسئولان مراقب باشند با وعده های پوچ موجب بی اعتمادی بین مردم و حاکمیت نشوند.

 

 

 

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین