کمبود مرغ خوزستان از طریق مرغ منجمد رفع می شود

کمبود مرغ خوزستان از طریق مرغ منجمد رفع می شود

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: کمبود مرغ استان از طریق مرغ منجمد رفع خواهد شد.

علی‌رحم کریمی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز، در خصوص آخرین وضعیت جوجه‌ریزی در خوزستان اظهار داشت: براساس آخرین گزارش تهیه شده جوجه‌ریزی تیرماه استان در حال انجام است و روند آن همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در خردادماه میزان جوجه‌ریزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برابری می‌کند اما نسبت به ماه گذشته کاهش زیادی دارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به ماه محرم و اربعین نزدیک شده‌ایم و در این ماه‌ها قطعا میزان مصرف مرغ و نیاز استان افزایش می‌یابد.

کریمی عنوان کرد: براساس رصدهای انجام شده به جز دو استان، دیگر استان‌های اطراف خوزستان که تامین کننده نیاز مرغ خوزستان هستند جوجه‌ریزی منفی داشته‌اند و این مساله می‌تواند شرایط را دشوار کند.

وی ادامه داد: پیگیری‌هایی از طریق وزارت جهاد کشاورزی انجام شده تا نیاز استان به مرغ با جایگزین کردن مرغ منجمد تامین و مشکلات استان در بحث تامین مرغ با این اقدام تا حدودی مرتفع شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برنامه‌ریزی در حال انجام است تا کمبود مرغ استان از طریق مرغ منجمد رفع شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشیم تا شاهد بهبود وضعیت تامین مرغ و قیمت آن در استان باشیم.

انتهای پیام

برچسب : ,

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین