افزایش بیش از صددرصدی بستری مبتلایان به کرونا در خوزستان

افزایش بیش از صددرصدی بستری مبتلایان به کرونا در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش بیش از صددرصدی بستری مبتلایان به کرونا در استان خوزستان، نسبت به احتمال ورود به موج جدید بیماری هشدار داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دکتر حبیب حی‌بر، با اشاره به وضعیت بستری بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌ها اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های خوزستان بستری شده‌اند بنابراین مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۶۲ نفر رسیده این در حال است.

وی با اشاره به افزایش بیش از صددرصدی بستری مبتلایان به کرونا افزود: هفته گذشته در این بازه زمانی تنها ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری بوده‌اند.

حی‌بر بیان کرد: در حال حاضر کل بیماران بستری در در بخش‌های ویژه ۲۰ بیمار هستند. در شبانه‌روز گذشته ۱۵ بیمار نیز از مراکز درمانی ترخیص شدند و خوشبختانه در این بازه زمانی مورد فوتی بر اثر کرونا نیز نداشته‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و اجتناب از هر گونه سهل‌انگاری تصریح کرد: با توجه به افزایش موارد بیماری در جهان، ایران و خوزستان احتمال ورود به موج جدید بیماری وجود دارد بنابراین مردم باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق نوبت‌های بعدی واکسن و دوز یادآور را جدی بگیرند.

وی با اشاره به شیوع واریانت‌های جدید اُمیکرون در جهان تصریح کرد: مردم باید هشدارها را جدی بگیرند زیرا حتی در صورت تزریق واکسن، احتمال ابتلا به بیماری وجود دارد اما واکسن از شدت بیماری کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین