فتوحی در جلسه ستاد تنظیم بازار: مدیری که پای کار نباشد به درخواست فرمانداری اهواز عزل شود/ لزوم جمع آوری کشتار غیرمجاز دام در اهواز

فتوحی در جلسه ستاد تنظیم بازار: مدیری که پای کار نباشد به درخواست فرمانداری اهواز عزل شود/ لزوم جمع آوری کشتار غیرمجاز دام در اهواز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: فرمانداری اهواز باید برای کنترل هر چه بیشتر بازار دستگاه های نظارتی را پای کار بکشانند و هر مدیری که پای کار نباشد به درخواست فرمانداری اهواز عزل شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان ، رضا فتوحی امروز در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار داشت: متاسفانه در اهواز مناطقی وجود دارد که افراد در آن به صورت غیر بهداشتی در کنار جاده دام کشتار می کنند که در کنار غیربهداشتی بودن این کار صورت نازیبایی به شهر داده است.

وی گفت: دستگاه های متولی باید ورود کنند و مکان مناسبی را برای استقرار این افراد مشخص نمایند هر چند درخواست ایجاد میدان دام در اهواز را به سازمان به جهاد کشاورزی داده ام اما برای تسریع در این کار باید تمامی دستگاه های مربوطه همکاری کنند تا این وضعیت ساماندهی شود.

فتوحی تاکید کرد: اداره کل دامپزشکی خوزستان باید کارگروهی را برای جمع آوری کشتار غیرمجاز دام در اهواز تشکیل دهد تا این معضل هر چه زودتر برطرف شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه با اشاره به لزوم تقویت تولید مرغ در استان افزود: با توجه به افزایش قیمت مرغ و کاهش مصرف این کالا و افزایش قیمت نهاده امکان کاهش جوجه ریزی وجود دارد با این وجود باید راهکارهایی را ارائه دهیم تا از کاهش جوجه ریزی جلوگیری شود. متاسفانه در چند ماه اخیر میزان جوجه ریزی با کشتار همخوانی ندارد.

فتوحی با تاکید بر اینکه مدیران هر دستگاه باید با آمادگی کامل در نشست ستاد تنظیم بازار استان حضور یابند اظهار داشت: اعضای ستاد تنظیم بازار استان تنها برای رفع تکلیف در این نشست حاضر نشوند، کارکنان هر دستگاه باید اثر گذار باشند و برای رفاه در استان باید شبانه روز کار کنند.

وی افزود: اعضای کارگروه تنظیم بازار استان تنها نباید در چند موضوع تمرکز کنند بلکه باید در تمامی بخش ها ورود کرده و بازرسی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه ۵۴ نانوایی آزاد پز در اهواز وجود دارد افزود: باید وضعیت این نانواها بررسی شود تا در صورت امکان پروانه کسب به آن ها داده شود تا به طور رسمی در این حرفه فعالیت داشته باشند.

فتوحی خطاب به مدیران فرمانداری اهواز بیان کرد: فرمانداری اهواز باید برای کنترل هر چه بیشتر بازار دستگاه های نظارتی را پای کار بکشانند و هر مدیری که پای کار نباشد به درخواست فرمانداری اهواز عزل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: یکی از مهم ترین فاکتورهایی که مدیران کشوری را باید نسبت به خوزستان حساس کند پیگیری و تصمیم‌گیری به موقع مدیران استان است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین