نماینده ولی فقیه در خوزستان: کودکان تحت سرپرستی بهزیستی باید در موضوعات گوناگون مورد توجه قرار بگیرند

نماینده ولی فقیه در خوزستان: کودکان تحت سرپرستی بهزیستی باید در موضوعات گوناگون مورد توجه قرار بگیرند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه کودکان تحت سرپرستی بهزیستی باید در موضوعات گونان مورد توجه قرار بگیرند، گفت: در سن های بالاتر کودکان، باید مثلث خانواده، مسجد و مدرسه رعایت شود تا آینده آها به گونه ای رقم بخورد که سعادت آن‌ها را در جامعه ببینیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امروز در حاشیه بازدید از شیرخوار گاه بهزیستی واقع در بلوار سپیدار اهواز که به مناسبت آغاز هفته بهزیستی انجام شد، اظهار داشت: برخی از این کودکان بر اثر بی تعهدی پدران و مادران رها شده اند و در واقع این افراد حتی تعهد انسانیت ندارند.

وی افزود: سازمان بهزیستی سرپرستی این کودکان را انجام می دهد و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده که قابل قدردانی است اما باید توجه به این کودکان بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه باید این کودکان در موضوعات گونان مورد توجه قرار بگیرند، گفت: از بین همین کودکان برخی پزشک و مهندس شدند و حتی برخی در هشت سال دفاع مقدس شهید شدند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در سن های بالاتر کودکان، باید مثلث خانواده، مسجد و مدرسه رعایت شود تا آینده آنها به گونه ای رقم بخورد که سعادت آنها را در جامعه ببینیم.

وی بیان کرد: برخی خانواده ها کودک یا کودکانی را به عنوان فرزند خواندگی بر عهده می گیرند این کار بسیار خوب است و جای قدردانی دارند اما باید این خانواده ها توجه کنند که این کودکان را مانند فرزندان خود به حساب بیاورند. همچنین باید زمانی سرپرستی کودک را بر عهده بگیرند که سن و سال کودک قابل محرمیت باشد زیرا گاهی سن کودک به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل محرمیت نیست بنابراین زمانی که کودک بزرگ می شود، احساس سرخوردگی می کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین