روزنامه نسیم خوزستان گزارش می دهد ؛ ویترین های بی شرمانه و فروشندگان مَرد لوازم زنانه

روزنامه نسيم خوزستان گزارش مي دهد ؛  ويترين هاي بي شرمانه و فروشندگان مَرد لوازم زنانه

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سال های گذشته به دلیل پایبندی بیشتر کسبه به مسئله شرعی، حجاب و عفاف ویترین اکثر مغازه های فروش لباس زنانه با پرده ای پوشانده می شد و فروشندگان این نوع لوازم خانم بودند اما اکنون با ویترین های بی شرمانه و بدتر از آن با فروشندگان مرد نیز روبه رو می شویم.

در موارد زیادی مغازه های فروش لباس زنانه که قطعا محل رفت و آمد زنان و دختران است، با فروشندگان مرد روبه رو شده اید.

بیشتر زنان و دختران از این وضعیت ناراضی هستند، به دلیل وجود مرد در مغازه نمی توانند راحت خرید کنند.

امروزه بیشتر فروشندگان و مغازه داران لباس زنانه مرد و پسران جوان هستند و این موضوع با توجه به باورهای دینی ما، غیر شرعی بوده و می تواند پیامدها و صدماتی را در جامعه به همراه داشته باشد.

وقتی در بازار گشت می‌ زنیم متوجه تفاوت مغازه‌های چند سال قبل و امروز می شویم، سال های گذشته به دلیل پایبندی بیشتر کسبه به مسئله شرعی همچنین حجاب و عفاف، ویترین اکثر مغازه های فروش لباس زنانه با پرده ای پوشانده می شد و فروشندگان این نوع لوازم خانم بودند اما اکنون با ویترین های بی شرمانه ای که در فضای عمومی جامعه قرار دارد مواجه شده و بدتر از آن با فروشنده مرد نیز روبه رو می شویم.

این مسئله شایسته جامعه اسلامی نیست و جای تعجب دارد که متولیان امر چگونه راحت از این قضیه عبور می کنند و به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نمی کنند، اگر بعضا برخوردی نیز صورت گرفته بازدارنده نبوده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مسئولان امر از جمله دادستان های مراکز شهرها، فرماندهی اماکن نیروی انتظامی خوزستان، اتحادیه فروشندگان لوازم زنانه و همچنین متولیان فرهنگ استان باید به طور جدی به این موضوع مهم ورود کرده و دستورات لازم را برای رفع این معضل صادر کرده و با هنجارشکنی ها قاطعانه برخورد نمایند.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین