تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفردای همچنان امکان پذیر است

تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفردای همچنان امکان پذیر است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفردای از مرز شلمچه همچنان امکان پذیر است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سرهنگ دکتر”حکیم عبداللهی”  اظهار داشت: تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفردای از مرز شلمچه همچنان امکان پذیر است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم‌اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سوگواری سرور و سالار شهیدان و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی دارند در صورتی اجازه خروج از کشور خواهند داشت که از اعتبار گذرنامه حداقل ۶ ماه باقی مانده باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان افزود: ثبت نام در سامانه سماح و رعایت سایر شرایط ثبت نامی مندرج در آدرس Samah.haj.ir از دیگر الزامات برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری است که نحوه و چگونگی پیش ثبت نام متعاقبا و به موقع از طریق کمیته اعزام اربعین (سازمان حج و زیارت) اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: از دیگر الزامات شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی تزریق ۲ دُز واکسن و همچنین برای کسانی که ۶ ماه از آخرین زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته باید دُز یادآور ترزیق کنند.

سرهنگ دکتر عبداللهی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیش بینی‌هایی که اندیشیده شده، ان‌شالله کنگره عظیم اربعین حسینی امسال خدمات مطلوب و بهتری برای رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین