وزیر راه و شهرسازی باید نسبت به وضعیت پروازها و فروش بلیت پاسخگو باشد

وزیر راه و شهرسازی باید نسبت به وضعیت پروازها و فروش بلیت پاسخگو باشد

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه باید وضعیت پروازها و فروش بلیت ساماندهی شود، گفت: وزیر راه باید نسبت به وضعیت نابسامان پروازها پاسخگو باشد و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد نمایندگان خوزستان قطعا تا مرحله استیضاح وزیر راه پیش خواهند رفت.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید کریم حسینی، با انتقاد شدید از وضعیت پروازها و دیگر ناوگان حمل و نقل مسافری به ویژه در مسیرهای خوزستان اظهار داشت: وضعیت پروازها به ویژه در مسیر اهواز بسیار بد شده و علاوه بر بالابودن قیمت‌ها اصلا بلیتی برای خرید نیست.

وی افزود: گناه خوزستانی‌ها چیست که مسافران و یا زائرانی از کشور عراق در فرودگاه‌های اهواز حضور پیدا می‌کنند و شرکت‌های هواپیمایی به بهانه حضور این افراد قیمت پروازها را چند برابر می‌کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت بلیت پروازها در مسیر اهواز به تهران به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم رسیده است اما هیچکس پاسخگو نیست و وضعیت بسیار نابسامان است.

وی با بیان اینکه باید وضعیت پروازها و فروش بلیت ساماندهی شود، افزود: وزیر راه باید نسبت به این وضعیت نابسامان پروازها به ویژه در مسیرهای پروازی اهواز پاسخگو باشد و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد نمایندگان خوزستان قطعا تا مرحله استیضاح وزیر راه پیش خواهند رفت زیرا شرایط بسیار بد است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین با گلایه از وضعیت نامناسب قطارها به ویژه در محور جنوب عنوان کرد: کیفیت قطارها در خوزستان بسیار پایین است و عمدتا قطارها قدیمی و فرسوده هستند و این موضوع، تبعیض در ارائه خدمات است.

حسینی ادامه داد: اینکه در هوای گرم خوزستان قطاری وسایل سرمایشی و خنک کننده درستی نداشته باشد اصلا در شان مردم نیست و باید این وضعیت اصلاح شود. وزیر راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر به این حوزه‌ها ورود کند و برای حل این مسایل چاره‌ای بیاندیشد.

وی گفت: شرایط تهیه بلیت اتوبوس نیز دشوار شده و حتی گزارش‌هایی از ترمینال‌های اتوبوسی دریافت کرده‌ام که مردم برای تهیه بلیت شب را در ترمینال بیتوته می‌کنند تا بتوانند بلیت تهیه کنند و به مقصد مورد نظر بروند. این شرایط اصلا قابل پذیرش و در شان مردم نیست و شخص وزیر راه و شهرسازی حتما باید برای این مساله‌ چاره اندیشی کند.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین