سعید حاجیان در گفت و گو با نسیم خوزستان : مسئولیت بازرسی از نانوایی ها هنوز به جهاد کشاورزی تحویل داده نشده است

سعید حاجیان در گفت و گو با نسيم خوزستان :  مسئولیت بازرسی از نانوايي ها هنوز به جهاد کشاورزی تحویل داده نشده است

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تاکنون نظارت و بازرسی بر نانوایی ها بر عهده صمت، اداره غله و بسیج اصناف است و هنوز مسئولیت بازرسی کاملا به جهاد کشاورزی تحویل داده نشده است.

سعید حاجیان در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: تاکنون نظارت و بازرسی بر نانوایی ها بر عهده صمت، اداره غله و بسیج اصناف است و هنوز مسئولیت بازرسی کاملا به جهاد کشاورزی تحویل داده نشده است.

وی افزود: از زمان اجرای طرح حذف یارانه آرد (تیر ماه) تا تاریخ سوم مرداد ماه تعداد بازرسی ها در کل استان خوزستان برای نان یک هزار و ۵۴۶ و برای سایر اقلام سه هزار و ۴۵۸ مورد بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۱۵۷ پرونده تخلف در حوزه نان به ارزش ۶۵۰ میلیون و ۴۱۲هزار و ۸۰۰ ریال و همچنین ۳۱۵ پرونده تخلف برای سایر اقلام، به ارزش ۱۰۴ میلیارد و ۵۶۴ هزار و ۳۶۱ ریال داشتیم که به تعزیرات گزارش داد شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در حوزه نانوایی ها مورد پلمپ شده نداریم، تصریح کرد: اعتقاد به پلمپ نداریم اما می توان با تذکر و یا کاهش سهمیه آرد با نانوا برخورد کرد و در صورت ادامه تخلف سهمیه آرد وی را قطع می کنیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین