نماینده مردم ایذه و باغملک خطاب به ادارات دولتی : برآورد خسارت های سیل اخیر را به استانداری خوزستان گزارش کنید

نماینده مردم ایذه و باغملک خطاب به ادارات دولتي :  برآورد خسارت هاي سيل اخير را به استانداری خوزستان گزارش كنيد

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: به همه دستگاه های متولی دستور داده شد که میزان خسارت ها را برآورد کند و به ستاد حوادث استان و استانداری گزارش دهند تا استانداری به کشور ابلاغ کند و تصمیم نهایی برای جبران خسارت ها گرفته شود.

عبدالله ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، درباره مناطق سیل زده حوزه انتخابیه اظهار داشت: بیشترین آسیب در سیل به حوزه انتخابیه از جمله باغملک به ویژه صیدون وارد شد که در این میان ۴ تن از شهروندان بر اثر سیل و یا صاعقه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف زیرساخت ها از بین رفت، افزود: در حوزه راه، زیرساخت ها و خانه ها تخریب شدند و راه ها نیاز به بازسازی سریع دارند و خواستار ورود سریع راهداری در این موضوع هستیم.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: در حوزه آب شرب نیز عمده روستاهای بخش مرکزی ایذه قطعی آب دارند و تاسیسات آبی توسط سیل از بین رفته و اکنون آب‌رسانی با تانکر صورت می گیرد.

وی با اشاره به بازدید از روستای تنگ پلنگی در بخش مرکزی ایذه توضیح داد: خانه های این روستا کاملا تخریب و آب وارد خانه ها شده همچنین مواد غذایی و خوراک دام کاملا از بین رفته است. دام ها در این روستا بر اثر سیل تلف شدند که انتظار داریم هلال احمر وارد عمل شود، علی رغم اینکه هلال احمر در بعضی مناطق عملکرد خوبی داشت اما با گذشت بیش از یک هفته از وقوع سیل تاکنون برای خدمت رسانی به این روستا ورود نکرده است.

ایزدپناه با بیان اینکه به هلال احمر ایذه تذکر جدی داده شد، ادامه داد: با توجه به بازدید استاندار از مناطق سیل زده انتظار داریم، نسبت به رسیدگی به مناطق سیل زده دستورات لازم را به دستگاه‌های اجرایی بدهند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، وی در پایان بابیان اینکه دستگاه‌های دولتی بیشتر در میدان باشند تا آسیب های روحی و روانی که در اثر سیل وارد شد جبران شود، گفت: به همه دستگاه های متولی دستور داده شد که میزان خسارت ها را برآورد کند و به ستاد حوادث استان و استانداری گزارش دهند تا استانداری به کشور ابلاغ کند و تصمیم نهایی برای جبران خسارت ها گرفته شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین