فرماندار ویژه آبادان و معاون استاندار خوزستان : همه دستگاه های اجرایی و نیروهای مردمی بصورت جهادی در میدان خدمات رسانی به زوار اربعین حضور دارند

احسان عباسپور در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: تمهیدات و اقدامات لازم جهت خدمات رسانی به زواراباعبدالله الحسین (ع) صورت گرفته و جلسات متعددی جهت هماهنگی برگزار و تمام ادارات شهرستان آبادان فراخوانده شدند.

فرماندار ویژه آبادان و معاون استاندار خوزستان افزود: طول مواکب آبادان در مرز شلمچه بیش از ۲۵۰ متر است که بازدید هایمیدانی به صورت روزانه، از موقعیت موکب و نحوه خدمات رسانی در دستور کار است.

وی گفت: :با مشارکت‌های دستگاه‌های متولی نظیر شرکت پالایش نفت آبادان، پتروشیمی، پاسارگاد، شرکت پخش و پالایش آبادان،شهرداری، ایرانول، اداره بنادر و دریا نوردی وهمچنین موکب داران مردمی طبق مصوبات ستاد اربعین نسبت به تجهیز مواکب خوددر موقعیت آبادان آغاز به کار خواهند کرد.

فرماندار آبادان ادامه داد: طی برآورد و پیش بینی ها، امسال تردد میلیونی زائران حسینی از طریق مرز بین الملی شلمچه به عتباتعالیات متصور است که این مسئولیت موکب داران مرز شلمچه را سنگین تر خواهد کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عباسپور در پایان با بیان اینکه نصب مه پاش و سایبان در حال پیگیری است، عنوان کرد: تعمیر وتجهیز تاسیسات جهت خدمات رسانی مطلوب تر به زائران اربعین مدنظر است و تمام تلاش خود را میکنیم که از یکم شهریور خدماترسانی به زوار آغاز شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین