علی خانی : سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی کارکنان گیت ها را تضمین می کند

علي خاني :  سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی کارکنان گيت ها را تضمین می کند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگوی تلفنی با سیمای مرکز آبادان، گفت: در خصوص امنیت شغلی کارکنان گیت های هفتگانه منطقه آزاد اروند، جای هیچ گونه نگرانی نیست و سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی این افراد را تضمین می کند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، علی خانی در پاسخ به این پرسش که بعضی از کارکنان نسبت به مرخصی اجباری ۱۳۰ نفر از افراد شاغل در دروازه های هفتگانه منطقه آزاد ابراز گلایه نمودن و خواستار رفع بلاتکلیفی در این زمینه شدند، اظهار داشت: موضوع دروازه ها در اکثر مواقع مورد بحث و مناقشه بوده است، اما باید متذکر شوم این عزیزان همچنان در پروژه مشغول به کار هستند.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: اینکه بعضی از ایام اتفاق می افتاد که کارکنان این بخش ها به مرخصی بروند بنا به تدبیر مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند بوده و یک تصمیم کاملا مدیریتی محسوب می شود.

خانی با بیان اینکه طی جلسات حضوری و تلفنی با کارکنان محترم موضوعات مختلفی از جانب آنها مطرح شده، تصریح کرد: این افراد با توجه به سابقه کاری ۶ ساله همچنان در محل کار خود حضور دارند، اما اینکه در نحوه مدیریت این نیروها بعضا تصمیمیاتی گرفته می شود به معنای خلل حضور آنها در محل کارشان نیست بلکه صرفا یک تصمیم مدیریتی است که افراد مذکور یا به محل دیگری جابه جا می شوند و یا مأموریتی به آنها محول شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند در پایان تأکید کرد: اما در خصوص امنیت شغلی کارکنان گیت های هفتگانه منطقه آزاد اروند، جای هیچ گونه نگرانی نیست و سازمان منطقه آزاد اروند امنیت شغلی این افراد را تضمین می کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین