مدیران استان خوزستان نسبت به ایمن سازی رودخانه کارون اقدام کنند/حقوق معلمان تا پایان شهریورماه پرداخت شود

مدیران استان خوزستان نسبت به ایمن سازی رودخانه کارون اقدام کنند/حقوق معلمان تا پایان شهریورماه پرداخت شود

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس ضمن درخواست از مدیران خوزستان برای ایمن سازی رودخانه کارون از ستاد کل نیروهای مسلح خواست تا این استان را به عنوان منطقه جنگی اعلام کند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سهراب گیلانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت:متاسفانه حادثه اخیر غرق شدن تعدادی از همشهریان شوشتر که منجر به فوت ۴ نفر شده است، انتظار و تاکید دارم مدیران مسئول در شهرستان و استان نسبت به بررسی علت این حادثه به طور جدی ورود کرده و نتیجه را اعلام و پیگیری کنند.

وی افزود: همچنین مدیران شهرستان و استان نسبت به ایمن سازی رودخانه کارون و شاخه های مختلف آن به طور کارشناسی اقدام کنند تا در آینده شاهد این قبیل حوادث دلخراش نباشیم.

گیلانی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: با توجه به کمبود شدید معلم تاکید داریم با اولویت بالای جذب معلمان نهضتی، پیش دبستانی و غیرانتفاعی این کمبود در کشور جبران شود، از سوی دیگر اجرای رتبه بندی معلمان انجام شد اما تاکید داریم حقوق این معلمان را تا پایان شهریورماه محاسبه و پرداخت کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان از ستاد کل نیروهای مسلح خواست تا استان خوزستان را به عنوان منطقه جنگی اعلام و موارد لازم را اعمال کند.

پایان پیام

برچسب :

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین