احسان عباسپور در نشست مشترک با معاون وزیر صمت : تولیدات کارخانه ها و صنعتگران آبادانی باید توسط دستگاه های شهری و استانی خریداری شوند

احسان عباسپور در نشست مشترک با معاون وزیر صمت : تولیدات کارخانه ها و صنعتگران آبادانی باید توسط دستگاه هاي شهری و استانی خریداری شوند

احسان عباسپور گفت : نگاه حمایتی وزارت صمت به شهرک‌های صنعتی آبادان باید فرای مسائل عمرانی نظیر آسفالت وآن باشد.

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در نشست مشترکی که امروز در سازمان منطقه آزاداروند با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور برگزار شد، اظهار داشت: از حضورمعاون محترم وزیر صمت تشکر می کنیم، اما اعتقاد داریم نگاه حمایتی وزارت صمت به شهرک‌های صنعتی آبادان باید فرای مسائلعمرانی نظیر آسفالت وآن باشد.

عباسپور افزود: ما خواستار حمایت جدی از صنعتگران و احیای واحدهای راکد در این مراکز صنعتی هستیم. همه مردم آبادان امروز ازدولت مردمی و انقلابی تقاضا دارند که با حمایت همه جانبه خود از این واحدهای صنعتی و اشتغال زا زمینه ساز شکوفایی صنایعتولیدی باشد.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: تولیدات صنعتگران آبادانی در شهرک صنعتی و دیگر کارخانه های این شهرستان باید توسط دستگاههای متقاضی شهری و استانی خریداری شوند و این حمایت می تواند تاثیر بسزایی در روند افزایش تولیدی این واحدهای صنعتیداشته باشد.

عباسپور در پایان خاطرنشان کرد : قطعا حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران در دستور کار دولت خواهد بود و از این رو و با حمایتاستاندار محترم خوزستان و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند جلسات تخصصی و متعدد در راستای تسهیل گری و رفع موانع تولیدگرفته شده است و تا حصول نتیجه ی مطلوب برای شهرک های صنعتی آبادان ادامه خواهد داشت.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، با ایجاد تفاهم نامه فی مابین بین مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و منطقهآزاد اروند مقرر شد گام های موثر برای حمایت از از تولیدکنندگان برداشته شود و همچنین با حضور معاون وزیر صمت، مسئولان ارشداستانی، فرماندار ویژه آبادان و مدیران منطقه آزاد اروند طرح توسعه و افزایش خط تولید شرکت شمس جاوید اروند و شرکت صنعتالکتریک ایرانیان مورد افتتاح قرار گرفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین