بهره برداری از ۳۷ طرح برق منطقه ای خوزستان در هفته دولت

بهره برداری از ۳۷ طرح برق منطقه ای خوزستان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: این شرکت ۳۷ طرح با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۸ هزار میلیارد ریال در هفته دولت بهره برداری می‌کند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمود دشت‌بزرگ اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۳۷ طرح خط و پست در بخش انتقال و فوق‌ توزیع در استان‌های تحت نظارت این شرکت در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بخشی از این طرح‌ها را صنایع و بخش خصوصی انجام داده‌ و با همکاری و نظارت برق منطقه‌ای خوزستان، برق مورد نیاز خود را تامین کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این طرح‌ها شامل نوسازی و بهینه‌سازی پست‌ها، خطوط انتقال و فوق توزیع و افزایش ظرفیت جدید در بخش پست‌ها و خطوط برق هستند.

وی اضافه کرد: از مهم‌ترین این طرح‌ها که با همکاری بخش خصوصی آماده افتتاح است می‌توان به پست ۴۰۰ کیلوولت GIS شهید آبکار و خط ۲ مداره آن در خرمشهر اشاره کرد.

دشت بزرگ بیان کرد: دزفول، شوشتر، خرمشهر، بهبهان و گچساران از جمله شهرهایی هستند که این شرکت طرح‌هایی در آنها افتتاح می‌کند.

وی افزود: این طرح‌ها برای تقویت بخش زیرساختی برق برنامه‌ریزی و احداث شده‌اند و باعث افزایش پایداری شبکه و قابلیت اطمینان آن خواهند شد ضمن اینکه کمک می‌کنند درصد بارگیری از تاسیسات و خاموشی‌ها در شبکه انتقال و فوق توزیع کاهش یابد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین