معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان: مدیران غیر جهادی در استان جایگاهی ندارند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان: مدیران غیر جهادی در استان جایگاهی ندارند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مدل ارزیابی مدیران استانی در خوزستان طبق کار جهادی است و مدیری که نتواند بر اساس مدل و روحیه جهادی در خوزستان فعالیت کند، قطعاً جایگاهی در استان ندارد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عبدالرضا سیفی در گفت‌وگو رسانه ای اظهار داشت: خوزستان دارای ظرفیت‌های بالای اجتماعی و فرهنگی است و نیازمند فعال سازی این ظرفیت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای خوزستان گواهی از آینده روشن و امید بخش است، افزود: در بخش‌های سلامت نیز پروژه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی خوزستان پس از سال‌ها با یک روحیه جهادی در اختیار مردم قرار گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی غدیر در خوزستان گفت: اتمام این طرح در مدت کم در ابتدای دولت سیزدهم اقدامی ارزشمند است.

وی ادامه داد: طرح مذکور اگر با سرعت و همت قبل ادامه پیدا می‌کرد در بهترین حالت چهار سال آینده امکان بهره برداری می‌شد ولی جوانان متخصص ایرانی و خوزستانی نشان دادند با روحیه جهادی می‌شود که این پروژه عظیم را در طرف ۱۰ ماه به سرانجام رساند.

سیفی بیان کرد: ابر پروژه غدیر یک مدل از کار جهادی با برنامه و هدفمند است که دولت سیزدهم در عرصه عمل آن را محقق کرد.

وی افزود: روحیه حاکم بر دولت سیزدهم روحیه جهادی و عمل کردن است و امروز مسائل کشور و خوزستان با کار عادی قابل حل شدن نیست و برای غلبه مشکلات تلنبار شده از قبل باید شبانه روزی و با روحیه جهادی مجاهدت کرد.

سیفی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در افتتاح طرح آبرسانی غدیر گفت: افتتاح این پروژه و انتظارات رئیس جمهور، کار مدیران و مسئولان را در استان سنگین کرده و باید بتوانیم این مدل را در طرح‌های آبفا، نفت، کشاورزی و صنعت خوزستان عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به تاکید استاندار بر عمل جهادی در مجموعه‌های استان گفت: مدل ارزیابی مدیران استانی در خوزستان طبق کار جهادی است و مدیری که نتواند بر اساس مدل و روحیه جهادی در خوزستان فعالیت کند، قطعاً جایگاهی در استان ندارد.

انتهای پیام/

برچسب : ,

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین