معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در گفت‌وگو با نسیم خوزستان : امسال بهترین میزبانی از زائرین را شاهد خواهیم بود

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ويژه آبادان در گفت‌وگو با نسیم خوزستان :  امسال بهترین میزبانی از زائرین را شاهد خواهيم بود

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:امسال بهترین شرایط میزبانی اربعین را در بحث کمک به زائران اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به سالهای گذشته خواهیم داشت.

احسان عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: خدمات رسانی به زائران، موهبتی الهی است که در این برهه از زمان، رزق و روزی ما در طریق الحسین و راهپیمایی زوار اباعبدالله الحسین (ع) شده است.

وی افزود: امسال با توجه به تاکیدات دکتر خلیلیان، استاندار خوزستان، از ابتدای فروردین ماه جلسات هماهنگی را جهت ارئه خدمات به زائران انجام دادیم و در حال حاضر شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه از همه ظرفیت های مردمی استفاده کرده و آنها را پای کار آوردیم، گفت: از دو ماه پیش فرایند عملیاتی در مرز شلمچه را آغاز کردیم و تمام دستگاه های اجرایی پای کار بودند. با توجه به اینکه تا ۱۰ سال آینده ماه محرم و راهپیمایی اربعین در زمان گرم تابستان قرار دارد، از ابتدای مسیر مواکب تا پایانه، جهت کمک به زائرین سایبان و مه‌پاش نصب شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات مثبت ایجاد سیستم فاضلاب برای مواکب بود. نبود سیستم فاضلاب از مشکلات اساسی مواکب در سالیان گذشته بوده است. همچنین آب‌رسانی مستمر، دائم و باثبات در مسیر مواکب از اقدامات موثر امسال است.

عباسپور با بیان اینکه، امسال بهترین شرایط میزبانی اربعین را در بحث کمک به زائران اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به سالهای گذشته خواهیم داشت، عنوان کرد: بر اساس اطلاعات واصله، تاکنون مشکلی از نظر امنیتی برای زائران نداشتیم و تمام تلاش خود را جهت حفظ امنیت زوار بکار گرفته ایم. لازم است از تلاش های مسئولان فراجا و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جهت فراهم نمودن تمهیدات در مباحث ترافیکی و امنیت شهروندان قدردانی کنیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، فرماندار ویژه آبادان در پایان، خاطر نشان کرد: به همه زائران توصیه می کنیم حتما با پاسپورت به مرز مراجعه کنند و در صورت نیاز به تمدید قبل از ورود به مرز اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین