سردار سلامی: ازدحام اتباع غیر ایرانی در مرز شلمچه /مقامات عراقی امکان ورود اتباع غیر ایرانی را فراهم کنند

سردار سلامی: ازدحام اتباع غیر ایرانی در مرز شلمچه /مقامات عراقی امکان ورود اتباع غیر ایرانی را فراهم کنند

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به ازدحام اتباع غیر ایرانی در مرز شلمچه گفت: از مقامات عراقی درخواست داریم در ایام اربعین، امکان ورود اتباع غیر ایرانی را برای زیارت فراهم کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سردار حسین سلامی امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، اظهار داشت: مرز چذابه خوشبختانه مشکل خاصی ندارد و رفت و آمد و تردد زوار در این مرز روان است و همه خدمات لازم به زائران ارائه می شود.

وی افزود: جریان عبور زائران به داخل خاک عراق و بالعکس بدون هیچ مشکلی در مرز چذابه در حال انجام است و خوشخبتانه همه چیز منظم است.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ضمن تشکر از مقامات و مردم عراق برای میزبانی مناسب از زائران در ایام اربعین، گفت: متاسفانه به دلیل ممنوعیت ایجاد شده برای عبور زائران غیر ایرانی به درون خاک عراق در مرز شلمچه شاهد ازدحام اتباع خارجی به ویژه اتباع کشور افغانستان هستیم.

سلامی عنوان کرد: از مقامات عراقی درخواست داریم در ایام اربعین، امکان ورود اتباع غیر ایرانی را برای زیارت فراهم کنند زیرا در مرز شلمچه ازدحام به وجود آمده است. اگر همکاری طرف عراقی را در این زمینه داشته باشیم این مشکل ازدحام اتباع خارجی در مرز شلمچه نیز حل خواهد شد.

وی افزود: از اتباع افغانستان درخواست داریم به سمت مرزها نیایند زیرا امکان تردد برای آن ها وجود ندارد. هوا نیز در مرز شلمچه گرم است و امکان گرما زدگی و دیگر بیماری‌ها نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین